Vytvořte si hlavní účet pro firmu a k tomu libovolný počet účtů
Každá agentura si může uživatelské účty svých pracovníků vytvářet, jakkoliv potřebuje. My doporučujeme, aby vaše agentura měla jeden hlavní účet, který by sloužil pro fakturaci a nastavování oprávnění dalších spolupracovníků. A každý její zaměstnanec, který s Mergadem pracuje, měl vlastní účet s oprávněním pro zápis nebo pouze pro čtení.
Díky tomuto nastavení v Historii projektů a Historii e‑shopů přehledně uvidíte, kdo co kdy v klientských projektech udělal.
V případě, že pro vaši agenturu některý pracovník přestane pracovat, jeho přístupy do Mergada od klientských e‑shopů jednoduše z hlavního účtu odeberete.
Co vše potřebujete vědět o agenturním účtu v Mergadu
1. Komu chodí faktury za Mergado?
- I když na správě e‑shopu v Mergadu spolupracuje větší počet lidí, faktury chodí pouze uživateli, který má úlohu tzv. vlastníka. Jako jediný má kompletní přístupová práva.
- Detaily ohledně nastavování fakturace uvádíme v tomto videu.
2. Jak přenesu fakturaci na někoho jiného?
- V části Nastavení uživatelů stačí změnit úlohu vlastníka na jiného uživatele (editací některého ze stávajících uživatelů, nebo zasláním pozvánky novému uživateli). Následně mu začnou chodit faktury a původnímu vlastníkovi chodit přestanou.
- Prvotní vlastník zůstane připojený k e‑shopu v Mergadu i nadále. Změní se mu však oprávnění na typ Zápis a může tak vykonávat všechny úpravy feedů včetně smazání celého obsahu. Tento stav trvá do té doby, dokud mu nový vlastník nezruší přístup, nebo si ho prvotní vlastník sám neodebere.
- Zkontrolujte si, kdo všechno má k vašemu e‑shopu v Mergadu přístup a zrušte případné staré kontakty.
3. Na jaký e‑mail chodí faktury za Mergado?
Faktury chodí na e‑mail uživatele s rolí vlastníka:
Doufáme, že jste si ujasnili všechno, co o právech uživatelských účtů v Mergadu a jejich nastavení potřebujete vědět. Máte další dotazy? Kontaktujte nás na technické podpoře.