V úterý 20. září jsme se vypravili do Bratislavy. Tým Mergado tentokrát zastupoval Luděk, za Besteto vyrazil Vláďa.
O čem jsme hovořili
Cílem naší cesty bylo informovat slovenské eshopaře a marketingové odborníky o tom, jak vytěžit maximum z vyhledávačů zboží za pomoci Mergada a také stručně poreferovat o hlavních novinkách z nedávné doby.
Představili jsme publiku samotné Mergado, aplikaci Bidding Fox, marketingový modul pro PrestaShop a možnosti zapojení externích vývojářů do tvorby aplikací pro Mergado Store.
Vláďa za Besteto kladl důraz na využití všech možností, které mají e‑shopy při optimalizaci inzerce, nejen obvyklé párování a bidding.
Prezentace:
Po skončení akce se v kuloárech u dobrého vína a rautu kromě zbožáků řešily zejména možnosti slovenských e‑shopů expandovat do zahraničí. I v tomto směru dokáže být Mergado nápomocno. Konkrétněji jsme tyto možnosti popsali v článku: Proč by vyhledávače zboží neměly chybět u vstupu vašeho e‑shopu na zahraniční trh a jak se na to připravit.
Závěrem
Pricemania Academy Kickoff VIII. byla velmi příjemná (a zároveň přínosná) akce pro slovenské eshopaře. Svědčil o tom zaplněný velký sál bratislavského Impact Hubu i výběr kvalitních přednášejících.
Za pozvání děkujeme Mišovi Královi, Patrícii Dunárovej a jejich týmu.