Fórum Karlín, kde se tato událost letos odehrávala, se na jeden večer proměnilo v rockerský sraz – tak znělo totiž téma Shopu roku, pardon rocku. Tematické oblečení hostů i účinkujících, rocková kapela i zaparkovaný Harley tak dotvářely atmosféru celého večera, kterou se, více či méně zdařile snažili vtipně komentovat i moderátoři. Na pódiu se pod jejich taktovkou vystřídaly asi tři desítky oceněných i předávajících v několika kategoriích.
Staronoví vítězové
V porovnání s loňským rokem se v některých kategorích objevily nové e‑shopy, jinde zůstaly na čele tradiční značky – třeba v kategorii Pneu, Sport nebo Hobby. Na pozici absolutního vítěze Ceny kvality vystřídalo Alzu Notino.cz, které loni ještě pod značkou Parfums.cz vítězilo ve své kategorii (připomínám jen, že Alza přestala na Heurece inzerovat po jejím spojení s Mall.cz a CZC.cz). Cenu popularity, kterou loni ovládlo LevneElektro, dnes již nefungující, si převzali zástupci Mall.cz. V nejméně konkurenční kategorii, a sice Ceně Heureky, která oceňuje něčím výjimečné e‑shopy, se na první místo dostal benefiční e‑shop NaOvoce.cz. Všechny výsledky najdete na webu Shop roku. Pan Mergado je ale považuje za spíše orientační záležitost – v tak velké konkurenci, jaká v české e‑commerce panuje, stojí za to usilovat hlavně o spokojenost zákazníků (která je také jedním z rozhodovacích kritérií), kvalitu a drobnosti, které vás odliší od konkurence. Pod pódiem, v sále i předsálí pak probíhaly nejrůznější rozhovory mezi starými i novými známými. Náčelník Michal se sice držel spíše vzadu, ale i tak získal podle svých slov spoustu zajímavých informací. No a jak to tam vypadalo? Posuďte na fotkách sami!