Představa, že v sobotu se do školy nechodí a fakulty jsou prázdné na podnikatelce v Brně tak úplně neplatí. I o víkendu to tam dost žije a jedním z důvodů je i Digisemestr, na kterém druhou říjnovou sobotu přednášel i Michal.
A co že je to Digisemestr?
Jde o sérii dvanácti sobotních přednášek odborníků na digitální marketing, které se konají na Podnikatelské fakultě VUT. Digisemestr je určen studentům a absolventům, kteří si chtějí rozšířit marketingové obzory směrem do praxe a setkat se lidmi, kteří se v českém digimarketingu aktuálně pohybují. Kromě sobotních přednášek je součástí tohoto “nadstavbového” studia i řada praktických workshopů během týdne. Digisemestr je počin Jindřicha Fáborského, který stojí také za Marketingovým Festivalem. V sobotu 8. října byly na programu internetové vyhledávače, kromě Michala Janíka a Mergada se tak před projektorem objevila Markéta Kabátová s PPC reklamou nebo Marek Prokop, který mluvil o SEO. Aktuálně je už semestr rozjetý a naskočit se do něj nedá, skrze Michalovu prezentaci můžete ale nahlédnout pod pokličku toho, co se na Digisemestru děje.
Prezentace z Digisemestru
Obsah přednášky
- představení zbožových vyhledávačů a vysvětlení toho, jak fungují
- důvody pro jejich využívání
- co je to XML feed a jak s ním pracovat
- jak funguje inzerce na vyhledávačích
- jak k řízení inzerce využít Mergado