Česká a slovenská Heureka rozšiřuje seznam povinných parametrů v kategorii móda a nábytek. Zjistěte, co by vám při nastavování inzerce v tomto segmentu nemělo uniknout a připravte se na tuto změnu s Mergadem.
Ulehčete zákazníkům cestu k produktům, které pro ně budou nejvhodnější
Začátek července přinese e‑shopařům inzerujícím na Heurece nové povinnosti při úpravě feedu. Vedle klasicky požadovaných parametrů velikosti bude srovnávač nově požadovat uvádění informací o barvě, materiálu a značce.
Heureka tímto krokem reaguje na filtrování kritérií, které zákazníci při nákupu oblečení často používají. Takové zúžení nabídky poskytne nakupujícím možnost výběru ze zboží přímo na míru. Jako další parametry doporučuje Heureka používat styl, střih, vzor a druh. Jejich pomocí vytvoříte detailnější popis produktu, který dokáže zvýšit šanci na jeho lepší zobrazení pro zákazníka a samotný nákup z e‑shopu.
Podrobné podmínky k povinným parametrům ze sekce Móda najdete na webu Heureky.