Době manuálního nastavování PPC kampaní odzvonilo. Pusťte se do nich automatizovaně s aplikací PPC Wolf. Vytvoříte s ní klasické reklamy do vyhledávání pro Google Ads a Sklik. Pomůže vám také inzerovat neproduktové položky i obsah webů, které nemají e‑shop.
PPC reklamy pro Google Ads a Sklik už nikdy ne ručně. Ušetřete si čas s aplikací PPC Wolf
Době manuálního nastavování PPC kampaní odzvonilo. Pusťte se do nich automatizovaně s aplikací PPC Wolf. Vytvoříte s ní klasické reklamy do vyhledávání pro Google Ads a Sklik.
Proč používat aplikaci PPC Wolf
PPC Wolf vytváří kampaně přes API
- Pomocí aplikace nevytvoříte PPC reklamy přes datové feedy. PPC Wolf bere data z exportů v Mergado Editoru, pro tvorbu kampaní proto využijete libovolný projekt, který zde máte.
- U těchto dat nastavíte, jak mají vypadat sestavy, inzeráty, klíčová slova atd., které PPC Wolf následně odešle do reklamních systémů Google Ads a Sklik.
- Odesílá pouze validní data a řídí se odpověďmi reklamního systému. Tím, že tyto odpovědi zapisuje, dokáže uživatel zkontrolovat, jak všechno probíhá, a tyto poznatky využít pro vylepšení kampaní a odstranění chyb.
- Jeho největší výhody jsou:
- hromadné zpracování dat
- zpracování velkých objemů dat
- kampaně, které jednou vytvoří, dlouhodobě aktualizuje a změny reflektuje například na webových stránkách
- můžete s ním začít pracovat bez zásahu vývojářů
Chcete se zdarma naučit, jaké všechny funkce nástrojů Mergado Systému vám pomohou? Máme pro vás webinář s 24 tipy na vylepšení pracovních postupů, díky kterým efektivněji uchopíte svá data pro Google Ads a Sklik, aby vám přivedla požadovaný užitek.
Ušetřete si čas při tvorbě PPC reklam v Google Ads a Skliku s aplikací PPC Wolf. Vytvoříte zde produktové i kategorické kampaně pro e‑shopy i stránky “bez košíku”, tedy články magazínů, stránky produktových katalogů či dovolených a podobně. Vyzkoušejte PPC Wolfa na 30 dní zdarma. Budeme rádi, když se s námi podělíte o jakýkoliv postřeh, který nám aplikaci pomůže ještě vylepšit.
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.