E‑commerce know-how zdarma: Pusťte si přednášky z Mergado Festu 2024
Šestý ročník konference Mergado Fest se zaměřil na aktuální témata a praktické ukázky z oblastí marketplaces, Google Ads, Performance Max, zbožových srovnávačů či zahraniční expanze. Pusťte si záznamy přednášek a doplňte si informace, které vám chybí. Toto je první část.
Má smysl zakládat e‑shop v době marketplaces? Ladislav Chyba
Začínáte v online podnikání? V této přednášce pochopíte, jakou máte šanci proniknout na digitální trh v době rostoucího vlivu marketplaces jako Allegro, Kaufland a další.
👉 OTEVŘETE SI PREZENTACI – Snáze s ní pochopíte obsah této přednášky.
Jak čelit e‑commerce gigantům, Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)
Získejte strategie pro boj proti konkurenci, včetně velkých hráčů jako Temu a Allegro, prostřednictvím inteligentního využití dat z aplikace Pricing Fox, statistik aukcí z Google Ads a pochopení reálných nákladů a ziskovosti.
👉 OTEVŘETE SI PREZENTACI – Snáze s ní pochopíte obsah této přednášky.
Jak optimalizovat Performance Max kampaně, Libor Toporcer (Invelity)
Využijte praktické tipy, jak se dívat na výkonnost P‑Max kampaní a jak přistupovat k jejich optimalizaci.
👉 OTEVŘETE SI PREZENTACI – Snáze s ní pochopíte obsah této přednášky.
Optimalizace produktových B2B feedů, Lukáš Valek (KAPA studio)
Tato přednáška se zaměřuje na konkrétní příklady a ukázky napojování e‑shopů s B2B systémy a účetními systémy.
👉 OTEVŘETE SI PREZENTACI – Snáze s ní pochopíte obsah této přednášky.
Expanze do zahraničí: Jak na analýzu trhu v roce 2024? Milan Fiala (going.international)
Objevte bezplatné metody analýzy trhu pro zahraniční expanzi. Nemusíte utrácet tisíce eur za statistické nástroje či drahé kvantitativní průzkumy, abyste se dostali ke klíčovým datům o daném trhu.
👉 OTEVŘETE SI PREZENTACI – Snáze s ní pochopíte obsah této přednášky.
Jak prodávat svou značku na Amazonu, David Cikánek (EXPANDO)
Získejte informace z podrobného checklistu, který určuje, kdy a jaký produkt má šanci uspět. David tento seznam projde bod po bodu a pomůže vám pochopit, jestli má smysl spojovat svou značku s Amazonem.
👉 OTEVŘETE SI PREZENTACI – Snáze s ní pochopíte obsah této přednášky.
I když se zdá, že nejdůležitější část e‑commerce sezóny je zatím daleko, právě teď je ten pravý čas, abyste se na ni začali připravovat. Využijte záznamy z přednášek jako bezplatnou možnost na zisk nových dovedností, se kterými do svého či klientského e‑shopu přivedete více zákazníků než konkurence.
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.