Zaměstnanci marketingových agentur a freelance specialisté ví, jak zdlouhavé umí být čekání na přidání dat e‑shopem. Chtěli byste upravit informace v XML feedu a co nejdříve postrčit inzerci k efektivnějším zítřkům, ale e‑shop data do feedu stále nedoplnil. Citelné zrychlení takovýchto situací vám umožní appka eM Files. Její pomocí umístíte soubory na internet, aby byly veřejně dostupné a přístupné pro libovolný počet uživatelů.
Umět umístit soubory na internet sám je výhoda
Uveďme si příklad. Jste marketér, chcete do feedu doplnit chybějící obrázky zboží, ale e‑shop je na svůj web zatím nedoplnil. Dříve byste v tomto směru inzerci nemohli vylepšit a zbývalo by vám jen čekat. Díky eM Files soubory nahrajete sami a doplníte chybějící data kdykoliv potřebujete.
Jak používat aplikaci eM Files
Pokud jste si appku aktivovali v Mergado Store, stačí si ji otevřít v Mergadu a:
1. Kliknout na tlačítko + Nový soubor/adresář
2. a) Nahrát soubor či složku (např. s produktovými obrázky), které chcete umístit na internet.
2. b) Vytvořit soubor či složku.
3. Nahrané soubory budou dostupné na URL adrese. Přístup k nim mají všichni, kdo mají v Mergadu přístup k danému e‑shopu. Těmito soubory podle potřeby upravíte data v XML feedu.
Další funkce eM Files
- organizovat soubory do adresářů
- kopírovat jejich odkazy
- stahovat
- editovat textové soubory
K čemu eM Files využijete
- Uložení obrázků, na které lze odkázat z XML feedu.
- Uložení konfiguračních CSV, které lze napojit do Mergada pravidlem Import datového souboru. Jeden soubor přitom může být napojen do více exportů. Změnou v jednom CSV tak ovlivníte více exportů.
- Uložení CSV pro tvorbu zcela nových exportů v Mergadu.
- …a využití je mnohem víc.
Zapněte si eM Files na 10 dní zdarma. Její používání výrazně urychlí správu inzerce na straně agenturních či freelance pracovníků bez nutnosti čekání na aktivitu klientských e‑shopů. A když už jsme u produktových obrázků – vyzkoušejte appku Feed image Editor. Udělejte si nejdříve bezplatný audit obrázků a zjistěte, jak navýšit proklikovost reklam.