Jak Mergado zvládlo náročné výzvy roku 2020? Podívali jsme na uplynulých dvanáct měsíců a shrnuli vše, co se nám podařilo společně dosáhnout. Mrkněte se na přehled důležitých momentů, letošních novinek a splněných cílů.
Zaostřeno na úspěchy
- Rok 2020 v Mergadu prověřil schopnost přizpůsobit se nečekaným událostem a stoprocentně fungovat na home office. Během karantény jsme si vybudovali užitečné návyky a práce na dálku nám nebránila ani v dalším zlepšování našeho nástroje.
- Během roku proběhlo 19 releasů Mergada, které přinesly řadu nových funkcí a přidaných formátů z celého světa. Náš konzultant Luděk Volejník je šikovně zrekapituloval v našem prvním livestreamu.
- Mergado od letoška pokrývá už 11 regionů. Všechny jazykové verze našeho webu přinesly pestrý obsah, na kterém jsme spolupracovali i s certifikovanými agenturami. Na Mergado TV najdete rozhovory se specialisty z Uniferu, eBrány, eVisions, Ordelogy nebo ShockMarketu.
- Zahraniční expanze je v Mergadu horké téma. Proto vám pravidelně přinášíme užitečné tipy, jak proniknout na e‑commerce trhy v dalších státech. Před Vánoci jsme navíc připravili praktický slovník marketingových pojmů v 9 jazycích.
- Offline akcím rok 2020 příliš nepřál, ale tradiční Mergado Fest jsme úspěšně přesunuli na vaše obrazovky. V online podobě jsme organizovali i školení a v průběhu roku vzdělali na 400 účastníků.
- Modul Mergado Pack získal novou webovou stránku a dosáhl další milníky v počtu aktivací uživateli PrestaShopu, WooCommerce a OpenCartu.
- Do portfolia Mergado Store přibylo rovnou šest nových aplikací. S jejich pomocí bude pricing, monitoring či data management na e‑shopu mnohem jednodušší.