Prezentace z přednášky Michala Janíka (Mergado) na E‑shop víkendu 2015

Pan Mergado
3. 8. 2015
1 minuta čtení
E-shop víkend a pan Mergado, ilustrace, loga

„…Vědět je důležité, ale pokud nebudete konat, bude vaše peněženka stále prázdná…“, tak začal Michal přednášku na E‑shop víkendu 2015. Mluvil o Mergadově zánovní analytice a o tom, jak se její závěry dají využít v praktických opatřeních, která navýší zisk e‑shopu. Zde je prezentace z jeho přednášky.

O čem mluvil Michal na E‑shop víkendu:

  • o cílech e‑shopů, u významu jejich definice v rámci týmu i v kontaktu s marketingovou agenturou či interním marketingovým specialistou
  • jak se podílejí jednotlivé části nabídky zboží e‑shopu na dosahování cíle
  • o Mergadově analytice, analytických dimenzích kategorie zboží, výrobce, cena zboží či den v týdnu a o otázkách, které lze položit pro lepší pochopení dosahování cílů e‑shopu
  • o marketingových opatřeních ve vyhledávačích zboží i mimo ně…

Michalova prezentace z E‑shop víkendu:

 

Chcete se dozvědět o svém e‑shopu víc? Vyzkoušejte si Mergado, včetně analytiky >

 

 

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.