Prezentace z přednášky Michala Janíka (Mergado) na ShopExpo 2015

Pan Mergado
9. 6. 2015
1 minuta čtení
Mergado na ShopExpo

Parádní konference ShopExpo 2015, kterou pořádal tvůrce e‑shopů NetDirect, ve vítkovické „dolní oblasti“, byla svědkem padesáti přednášek. Mezi nimi i vystoupení Michala Janíka, který v barvách týmu Mergado přednášel o e‑commerce intelligence. Na třiceti židlích a podlaze se tísnila asi šedesátka lidí, takže atmosféra byla velice silná.

O čem mluvil Michal na ShopExpo:

  • o různých cílech e‑shopů, a jak moc důležité je jejich stanovení i vysvětlení marketingovým specialistům (a ostatním členům týmu samozřejmě taky)
  • o tom, které položky zboží se podílejí na dosažení cílů e‑shopu
  • položil řadu otázek, které mohou vzniknout při analýze dat e‑shopu z Heureky či Zboží.cz
  • ukázal grafy Mergadovy zánovní analytiky
  • ukázal příklady využití odpovědí na správně položené otázky jak ve vyhledávačích zboží, tak v SEO, PPC, copywritingu…

Michalova prezentace ze ShopExpo

 

Chcete se dozvědět, jak si stojí váš e‑shop? Vyzkoušejte Mergado, včetně jeho analytiky >

 

 

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.