První release novinek Mergada v tomto roce máme za sebou. Uskutečnil se po delší době, než je zvykem, a proto přibylo více vylepšení a funkcí, které posunou vaši práci zase o krok vpřed. Pojďme se podívat, jaké funkcionality v Mergadu objevíte.
V prvním článku o inzerci na Google Shopping jsme si prošli základy. V dnešním pokračování se podíváme na to, jak vytvořit Google účty Merchants, Ads a Analytics a navzájem je propojit. Vše zvládneme v pár krocích.
Pro ty, kdo podnikají v ecommerce, je Google Shopping jeden z nejstěžejnějších kanálů. Propojení vašeho produktového feedu s Google Merchant Centrem je jen první krok. S naším dvoudílným průvodcem se vyhnete častým chybám a vaše inzerce bude od startu fungovat na sto procent.
Dali jste si pro svůj e‑shop předsevzetí, že dobudete zahraniční trhy? Dali si toto předsevzetí vaši klienti? A víte, že máte výhodu? Jako uživatelé Mergada totiž máte snadný přístup k více než dvěma stům formátů pro zbožové vyhledávače a PPC reklamní systémy z celého světa.