Jak na online expanzi do Německa – Milan Fiala, eVisions

Petra Marková
8. 7. 2020
2 minuty čtení
Jak na online expanzi do Německa – Milan Fiala, eVisions

Chcete se se svým e‑shopem vydat na německý trh a ocenili byste rady od zkušených marketérů? V tom případě nepřepínejte – do studia Mergado TV jsme si pozvali specialistu na expanzi do Německa. Milan Fiala z agentury eVisions vám v rozhovoru prozradí všechno, co potřebujete znát, abyste se úspěšně prosadili na mezinárodní e‑commerce.

Chcete se se svým e‑shopem vydat na německý trh a ocenili byste rady od zkušených marketérů? V tom případě nepřepínejte – do studia Mergado TV jsme si pozvali specialistu na expanzi do Německa. Milan Fiala z agentury eVisions vám v rozhovoru prozradí všechno, co potřebujete znát, abyste se úspěšně prosadili na mezinárodní e‑commerce.

V rozhovoru se dozvíte:

01:26 Jaké jsou výhody expanze do Německa?

03:12 S jakými chybnými očekáváními a představami o německém trhu se Milan setkává?

06:13 Je potřeba rozlišovat cenovou politiku pro Německo a pro zbytek Evropy?

08:14 Jaké jsou nejčastější chyby při expanzi do Německa a proč Milan doporučuje analýzu trhu?

12:25 Jak pomáhá eVisions při cenotvorbě?

13:27 Jsou úkony, u kterých se dá na expanzi ušetřit?

14:55 Jaké největší rozdíly vidí Milan v chování zákazníka na německém trhu?

17:43 Řeší eVisions i expanzi na Amazon?

21:34 Jaká je situace na německém trhu po karanténě?

23:44 V čem Milan vidí rozdíly mezi německou a českou/​slovenskou e‑commerce?
 

Zajímá vás, co jsou důležité kroky při expanzi na zahraniční trhy? Využijte letní období a připravte e‑shop pro nové zákazníky spolu s ShopAlikem. Konkrétní tipy vás provedou všemi fázemi od přípravy po první kampaně.

Mohlo by vás zajímat:

Petra Marková

Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti content specialistka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.