Chcete se se svým e‑shopem vydat na německý trh a ocenili byste rady od zkušených marketérů? V tom případě nepřepínejte – do studia Mergado TV jsme si pozvali specialistu na expanzi do Německa. Milan Fiala z agentury eVisions vám v rozhovoru prozradí všechno, co potřebujete znát, abyste se úspěšně prosadili na mezinárodní e‑commerce.
Chcete se se svým e‑shopem vydat na německý trh a ocenili byste rady od zkušených marketérů? V tom případě nepřepínejte – do studia Mergado TV jsme si pozvali specialistu na expanzi do Německa. Milan Fiala z agentury eVisions vám v rozhovoru prozradí všechno, co potřebujete znát, abyste se úspěšně prosadili na mezinárodní e‑commerce.
V rozhovoru se dozvíte:
01:26 Jaké jsou výhody expanze do Německa?
03:12 S jakými chybnými očekáváními a představami o německém trhu se Milan setkává?
06:13 Je potřeba rozlišovat cenovou politiku pro Německo a pro zbytek Evropy?
08:14 Jaké jsou nejčastější chyby při expanzi do Německa a proč Milan doporučuje analýzu trhu?
12:25 Jak pomáhá eVisions při cenotvorbě?
13:27 Jsou úkony, u kterých se dá na expanzi ušetřit?
14:55 Jaké největší rozdíly vidí Milan v chování zákazníka na německém trhu?
17:43 Řeší eVisions i expanzi na Amazon?
21:34 Jaká je situace na německém trhu po karanténě?
23:44 V čem Milan vidí rozdíly mezi německou a českou/slovenskou e‑commerce?
Zajímá vás, co jsou důležité kroky při expanzi na zahraniční trhy? Využijte letní období a připravte e‑shop pro nové zákazníky spolu s ShopAlikem. Konkrétní tipy vás provedou všemi fázemi od přípravy po první kampaně.
Mohlo by vás zajímat:
Petra Marková
Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti content specialistka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.