Druhá vlna pandemie Covidu-19 a přesun zákazníků do online prostředí pohnula s marketingovými strategiemi každého obchodu. Využijte zkušenosti agentury Unifer, které získala na jaře a inspirujte se, jak na úspěšný chod e‑shopu. Podívejte se na první virtuální rozhovor na Mergado TV, ve kterém nám marketingový konzultant Tomáš Hovězák prozradil také jeho tipy na efektivní home office.
Jak spravovat e‑shopy v době Covidu-19? Pusťte si tipy agentury Unifer
Druhá vlna pandemie Covidu-19 a přesun zákazníků do online prostředí pohnula s marketingovými strategiemi každého obchodu. Využijte zkušenosti agentury Unifer, které získala na jaře a inspirujte se, jak na úspěšný chod e‑shopu.
Ve videu se dozvíte:
01:21 Jaké byly reakce a kroky e‑shopů při první vlně Covidu-19?
04:40 Jak tehdy probíhalo nastavení marketingových strategií s klienty?
06:59 Posílaly e‑shopy zákazníkům speciální mailing?
08:32 Postřehl Tomáš, že se některé marketérskí činnosti utlumily a jiné naopak dostaly do popředí?
09:36 Sledovali v agentuře Unifer, jestli se CPC v první vlně Covidu-19 zvyšovalo nebo snižovalo?
12:30 Jak výrazně se prodej v kamenných obchodech přesunul do online prostředí?
13:53 Po kterém sortimentu je aktuálně větší poptávka, než byla na jaře?
15:07 Jak se oproti jaru změnily strategie e‑shopů v předvánoční sezóně?
16:01 Využily e‑shopy léto na tvorbu nových strategií nebo logistiky?
17:00 Jaký rozdíl vidí Tomáš v marketingových strategiích mezi e‑shopem a kamennou prodejnou?
17:57 Navyšovaly před druhou vlnou e‑shopy spolupráci s dopravci nebo výdejními místy?
20:14 Jaké konkrétní opatření e‑shopy zavedli při druhé vlně Covidu-19?
21:31 Urychlil u e‑shopů nouzový stav např. zavádění novinek nebo nových platebních metod?
23:05 Jak si v agentuře Unifer nastavili komunikaci s klienty v období karantény?
24:18 Jaké tipy má Tomáš na efektivní home office?
25:42 Čeho by se e‑shopy neměly bát v situacích, jakou je pandemie Covidu-19?
Mohlo by vás zajímat:
Petra Marková
Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti content specialistka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.