PPC systém Sklik nasadil vylepšený kód na měření konverzí. Od 1. července přinese uživatelům větší stabilitu naměřených dat a vylepší tím viditelnost jejich inzerce. Ukažme si, jak tuto novinku implementujete na váš e‑shop.
Vylepšený kód si poradí s blokováním reklam
Funkce nového měřicího kódu se zachovává, přidaná vylepšení ho více posouvají k efektivnějšímu zobrazování reklamy na Seznamu. Hlavní výhodou jeho aktualizace je stabilita a odolnost vůči blokování inzerce. Po nasazení kódu v systému navíc najdete přesnější množství konverzí přiváděných z Skliku.
Na přechod k novému kódu máte čas do 30. června – potom vyprší jeho platnost. Aby se vyhnuli vypnutí měření konverzí, Sklik všem uživatelům doporučuje nahradit současný kód s předstihem.
Postup nasazení nového kódu na Skliku:
- V záložce Nástroje najdete konverzní kód pod volbou Sledování konverzí.
- Pokud jste v Skliku ještě konverze neměřili, vytvořte si v účtu nový kód pomocí možnosti Vytvořit konverzi.
- Přidejte její název, zadejte její typ a volitelnou hodnotu.
- Výsledný kód vložte na konverzní stránku.
- Pokud už konverze měříte, nahraďte současný kód tím novým. V rozhraní Skliku ho najdete v detailu aktuálního kódu – odkud si ho zkopírujte.
- Aby se vám konverze do konce června neměřily dvakrát, nezapomeňte odebrat původní kód.
Pro detailnější informace čtěte nápovědu Skliku.