Udělejte si bezplatný Audit feedu
- zlepšíte kondici vašeho feedu a získáte doporučení na jeho opravu
- rychlá a bezplatná technická analýza
Pomůžeme vám odstranit 9 nejčastějších chyb ve Srovname.cz feedu
1. EAN
Správně spárované (přiřazené) produkty k produktovým kartám jsou nezbytné k tomu, aby byla inzerce vašeho e‑shopu na Srovname.cz (ale platí to pro všechny srovnávače) úspěšná.
NEZAPOMEŇTE: EAN kódy nemůžete zaměňovat za kódy interních čísel produktů.
2. Označení produktu
Pro označení produktu používejte tag <PRODUCTNAME>. Nepatří sem žádné další informace, jako je dárek, doprava zdarma apod. Název produktu by měl obsahovat výrobce, produktovou řadu a kód.
Kromě tagu PRODUCTNAME také můžete využít tag <PRODUCT>. Do něj patří to stejné jako v tagu PRODUCTNAME a informace navíc, například o prodloužené záruce či jiné výhodě, kterou e‑shop u daného produktu nabízí. Obsah tohoto tagu se zobrazuje na produktové kartě konkrétního e‑shopu (viz. obrázek níže).
PŘÍKLAD:
<PRODUCTNAME>Samsung UE50KU6072</PRODUCTNAME>
<PRODUCT>Samsung UE50KU6072 rozšířená záruka 5 let<PRODUCT>
3. Kategorie
Zařazení produktu do kategorie je důležité pro ruční párování a zakládání nových produktových karet. Srovnávač potřebuje vědět, do které kategorie produkt patří a kde má primárně hledat shodu se svými produkty, případně do jaké kategorie novou produktovou kartu zařadit.
U tagu CATEGORYTEXT proto vyplňte celý strom kategorií a ne pouze poslední kategorii.
Pro vytvoření správných kategorií, můžete v případě Srovname.cz použít kategorie pro Heureka či Google Nákupy.
4. Obrázky
Platforma Srovname.cz vyžaduje obrázky v dostatečně velkém rozlišení, neposílejte proto do něj miniatury. Ujistěte se také, že obrázky neobsahují logo e‑shopu a neprošly úpravami, kvůli kterým by srovnávač zamítl inzerci produktů.
Jak inzerovat obrázky pomocí nástrojů MERGADO System
Pro automatizovanou správu obrázků doporučujeme využít aplikaci Feed Image Editor. Nejdříve proveďte bezplatný Audit obrázků, který ve feedu odhalí jejich nedostatky. Ty pak jednoduše upravíte ve Feed Image Editoru. V rámci Auditu obrázků dokážete Srovname.cz feed zkontrolovat podle formátu Heureka.
Feed Image Editor na 30 dní zdarma
- zvyšte prodejní potenciál produktů atraktivním image marketingem
- hromadná a automatizovaná správa obrazové inzerce na srovnávačích
5. Popisky
Aby Srovname.cz mohlo o vašich produktech najít další informace a zařadit je do specifických filtrů, potřebuje, ať o zboží ve feedu udáváte kvalitní dlouhé popisky.
6. Parametry
Pro bezchybné inzerování parametrů na Srovname.cz uvádějte v tagu <PARAM> informace v příslušných elementech.
Příklad správného užívání:
<PARAM>
<PARAM_NAME>
<VAL>
Příklad špatného užívání:
<PARAM>Hmotnost: 10 kg</PARAM>
7. Nepovolené znaky
Mezi nepovolené znaky na Srovname.cz patří „&” či “<”, “>” a další. Řešením je obalit obsah všech elementů do „CDATA“.
Příklad:
<MANUFACTURER><![CDATA[Dolce & Gabbana]]></MANUFACTURER>
8. Dostupnost
Srovname.cz vyžaduje, abyste v tagu <DELIVERY_DATE> uváděli:
- dodací dobu produktu ve dnech
- pouze celá čísla a ne žádné vlastní popisky
- 0 = skladem
9. Cena
Používejte tag <PRICE_VAT>, ve kterém propíšete konečnou cenu včetně DPH.
S MERGADEM nastavíte inzerci pro Srovname.cz sami
Zvažujete rozšířit množství inzertních kanálů na českém trhu? S MERGADEM využijete formáty pro srovnávače zboží, které už používáte, a převedete je na ty, které aktuálně potřebujete. V MERGADU zvládnete inzerci e‑shopu spravovat sami – zrychlíte tím každodenní marketingové úkony a ušetříte náklady za práci programátorů.
Využijte slevovou akci pro uživatele MERGADA
Ještě na Srovname.cz neinzerujete? Zaregistrujte sem svůj e‑shop nyní a získejte 15% bonus při dobití kreditu. Kód akce se vygeneruje automaticky, když se přihlásíte přes tento odkaz: www.srovname.cz/muj-obchod/registrace/mergado.