Inzerce na srovnávačích se e‑shopům vyplatí a je jedno, jestli s podnikáním teprve začínáte, nebo se snažíte získat nové zákazníky. Pokud chcete předejít často opakovaným chybám při nastavování kampaní, máme pro vás rychlé tipy šité na míru pro Heureku, Google Nákupy nebo GLAMI.
Poraďte si s párováním na Heurece jako profíci
Klíčem k výkonné inzerci nejen na Heurece je bezchybná spárovanost produktů. Pro správné zařazení zboží do příslušných kategorií potřebujete přiřadit e‑shop k vytvořené produktové kartě.
Častokrát se stává, že produktový název či kategorie nejsou v požadované formě. Opravu provedete přes elementy CATEGORYTEXT a PRODUCTNAME. Pomocí Mergado pravidla Hromadně přejmenovat kategorie je dokážete opravit přesně pro požadavky Heureky. Mergado usnadňuje práci s nastavením kategorií přes implementovaný našeptávač, který je dostupný i v jednotlivých jazykových verzích.