Pan Mergado a texty filtrů pro Google Analytics.

Rád bych se s vámi podělil o rozšířené segmenty, které jsem připravil pro Google Analytics. Proč? Protože pro správné vyhodnocování výsledků vyhledávačů zboží základní nastavení Google Analytics nestačí. Přečtěte si více.

Vyhledávače zboží a Google Analytics

V základním nastavení se řada vyhledávačů zboží chová jako více různých zdrojů návštěvnosti. Proč? Důvody jsou tyto:

  • vyhledávač má subdomény, každá subdoména se jeví jako vlastí zdroj návštěvnosti,
  • vyhledávač má satelitní weby, kde zobrazuje inzerci. Ta je však placena ze společného rozpočtu.

Stáhněte se Mergadovy rozšířené segmenty

Řešení uvedených problémů je jednoduché. Klikněte na následující odkazy. Ty vás zavedou do Google Analytics, na stránky pokročilých segmetů. Jednotlivé segmenty si uložte.

Při práci s Google Analytics pak zapněte potřebné segmenty. Omezí data v daném přehledu výhradně na požadované zdroje:

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.