Přemýšlíte nad tím, jak zlevněné zboží efektivně dostat před oči nakupujících? Na Nákupech Google a v dynamickém remarketingu ceny v akci zobrazují slevové štítky. V tomto článku vám přinášíme návod, jak v popisku produktu zobrazit aktuální cenu společně s přeškrtnutou původní cenou.
Využijte štítek sleva na Google Shopping
Google Shopping nabízí používání několika typů štítků, které vám pomohou zvýraznit produkty ve výsledcích vyhledávání v rámci Shopping kampaní. Google je v angličtině pojmenoval jako „anotace“ a pro zobrazení anotace Sleva musíte mít ve feedu pro Google Merchant Center následující elementy:
- g:price s původní cenou produktu
- g:sale_price s cenou produktu po slevě
- volitelně můžete přidat i element sale_price_effective_date, díky kterému omezíte akční cenu pouze na určité časové rozmezí (bez tohoto elementu se bude akční cena zobrazovat tak dlouho, dokud bude viditelná ve feedu)
Kromě toho musíte splňovat několik podmínek:
- základní cena za posledních 200 dnů musí být účtována alespoň ve 30 dnech
- základní cena musí být platná
- cena v akci musí být nižší než základní cena
- sleva musí být v rozmezí 5 — 90 %