V předchozích týdnech představila Heureka několik důležitých novinek. Jejich hlavním cílem je pomoct zákazníkům zjednodušit výběr a pohodlné provedení celým nákupním procesem. Pojďme se podívat, jaké novinky využít.
Uživatelský účet
Uživatelský účet je na Heurece nová záležitost. Pokročilejší zákazník jeho prostřednictvím získává větší pohodlí. V uživatelském účtu najde přehled několika služeb. Nově přidanou sekcí jsou Objednávky obsahující dokumenty pro účely reklamace či vrácení zboží, možnost uložené karty a seznam zákazníkových recenzí. Pod uživatelský účet také spadá již existující seznam Oblíbených, Hlídání cen a Košík.
Informace o dopravě
Možnosti dopravy se také dočkaly několika změn. Informace o dopravě Heureka umístila do XML souboru. Aby obchody svým zákazníkům poskytly přehled o poskytovaných druzích dopravy, je třeba v XML souboru vyplnit tag DELIVERY.
Detail obchodu
Detail obchodu se na Heurece stal často navštěvovaným místem. Díky přehledným informacím o prodejcích, recenzím a dalším podkladům se v něm uživatelé dostávají k více zboží, o které mají skutečný zájem. Rozboru kvalit detailu obchodu jsme na našem blogu před nedávnem věnovali samostatný článek.
Nové hledání
Aby zákazníci nemuseli hledat jinde než na Heurece, přinesla také úpravy ve vyhledávání. Pomocí nového vyhledávacího nástroje a jazyka tak v současnosti poskytuje lepší, relevantnější výsledky a rychlejší odezvu.
Věnujte pozornost změnám na Heurece. Pomohou vám do e‑shopů přivádět zákazníky, kteří jsou rozhodnutí v nich nakoupit. Chcete vědět, jaké novinky Heureka v poslední době přinesla? Přečtěte si články v našem tématu Jak na Heureka.cz.