Fashion srovnávač GLAMI v roce 2018 opět posunul dál svoje služby. Rozšířil pole působnosti do dalších států, spustil rozsáhlou televizní kampaň, e‑shopům pomohl k nákupům v hodnotě přesahující 2 miliardy. Co je letos před ním? Jaké novinky pro své uživatele chystá? To se dozvíte v následujících řádcích.
Jaké novinky chystá GLAMI v roce 2019
Změna způsobu účtování prokliků
15.3. GLAMI zavádí nový ceník. Ten upravuje způsob účtování prokliků, který přechází z fixně stanovených minimálních na dynamické ceny. Dynamické ceny se budou měnit automaticky podle situace na trhu, biddingu ostatních e‑shopů a cenové úrovně produktů. To ovlivní snížení minimálních cen v kategoriích. Kampaně uživatelů GLAMI tak díky tomu docílí příznivějšího PNO.
GLAMI reviews program
Pomocí této služby e‑shopaři zjistí, které produkty, značky a e‑shopy lidé rádi doporučují. To jim pomůže se lépe zaměřit na to, aby zákazníkům poskytli co nejvíce důvodů pro uskutečnění nákupu.
Udržitelnost a lokální móda
Průzkum Fashion (Re)search, který GLAMI vloni vydalo, ukazuje mimo jiné na fakt, že udržitelnost a lokální móda byly jedny z hlavních faktorů, které vloni ovlivnily módu v ČR. Díky tomu se GLAMI rozhodlo klást větší důraz na to, jak módní značky přistupují k ochraně životního prostředí a jak zodpovědně vyrábí módu. Tato iniciativa si klade za cíl usnadnit zákazníkům cestu k lokálním designérům a více tak podporovat značky, které jsou zodpovědnější v přístupu k naší planetě.