Heureka tento rok už podesáté zorganizovala předávání cen Shop roku. La Fabrika nabídla krásné prostory a téma, které zastřešovalo celý večer, svojí zajímavostí nezaostávalo za tím z loňska. Připomínat si tradice v rychle se měnícím světě e‑commerce je vždy příjemné. A proto jsme se na folklórní dresscode velmi těšili. Kdo byl vítězem kategorií a jak celý večer probíhal?
Moravský folklór v Praze
Vyhlašování cen Shop roku od Heureky se už dá považovat za tradici. Desátý ročník se proto nesl v duchu lidových tradic, veselky a folklóru. A protože Mergado sídlí v Brně, folklór pro nás není nic cizího.
Naše výprava se skládala ze čtyř švarných šohajů a dvou děvčic jako květ. Celým večerem nás jako moderátoři provedli CEO Heureky Tomáš Braverman a její PR managerka Pavla Tomsová. Své úlohy se zhostili výborně a i díky tomu bylo vyhlášení cen svižné a vtipné. Program doplňovala kyjovská cimbálovka a taneční čísla pražské taneční skupiny.
Po vyhlášení však nic nekončilo. Právě naopak. Vítězové oslavili svůj úspěch a ostatní hosté měli prostor na společenskou konverzaci a navazování nových vztahů. A my jsme si dokonce i zatancovali, za což děkujeme cimbálovce.