V nadcházejích týdnech připravuje vyhledávač nábytku a dekorací FAVI dvě důležité změny. Nově budou inzerenti muset povinně zasílat identifikátor produktu a uvádět jeho kategorii. Pojďme si tyto změny představit blíže.
FAVI začne požadovat kvalitnější data
Zasílání ID produktu bude povinné
Jedna z nejdůležitějších změn, která na FAVI brzo přijde, je nutnost zasílání identifikátoru každého produktu. Během května totiž přestanou být produkty, které nemají ve feedu uvedenou kategorii, zobrazovány. Zasílejte proto ID produktů podle specifikace vámi používaného feedu – konkrétně je to element ITEM_ID (Heureka, Zboží.cz) a g:id (Google Shopping).
Co musí ID produktu obsahovat
FAVI udává, že ID produktu musí vždy být unikátní a neměnné. Při změně identifikátoru (např. při změně feedu či přechodu na odlišnou e‑shopovou platformu) totiž dojde ke ztrátě historie a pozice produktu, což bude mít záporný vliv na efektivitu vašich kampaní.
ID může obsahovat pouze tyto znaky:
- malá a velká písmena bez diakritiky
- čísla
- podtržítka
- pomlčky