Cenotvorba je jeden z nejdůležitějších úkonů marketérů a provozovatelů e‑shopů. Abychom vám přinesli odborný náhled, pozvali jsme do studia Mergado TV Marka Sýkoru z agentury Shockmarket. Odpověděl nám na několik stěžejních otázek na téma profesionálního určování cen za produkty. Potřebujete poradit, jak na cenotvorbu? Pusťte si rozhovor s Markem.
Na co se zaměřovat při cenotvorbě – Marek Sýkora, Shockmarket
Cenotvorba je jeden z nejdůležitějších úkonů marketérů a provozovatelů e‑shopů. Abychom vám přinesli odborný náhled, pozvali jsme do studia Mergado TV Marka Sýkoru z agentury Shockmarket.
V rozhovoru se dozvíte:
00:05 Čím se zabývá agentura Shockmarket?
00:45 Co je pro marketéra cenotvorba?
01:36 Jaká je při cenotvorbě úloha Shockmarketu?
04:18 Je na místě doporučovat e‑shopů konkértní ceny?
04:52 Jak často určují ceny dodavatelé?
05:39 Jde podobně jako při cenotvorbě postupovat i při zadávání CPC?
07:00 S jakými typy strategií se při cenotvorbě Marek setkává?
07:49 Může být navýšení marže pomocí vyšší ceny za dopravu také strategií?
09:02 Když e‑shop nabízí dopravu zdarma, musí navýšit cenu produktu?
09:46 Stává se, že má obchodník jinou cenu na Heurece než na svém e‑shopu?
10:30 Jakými způsoby pracují v Shockmarketu s Bidding Fox Elements?
Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.