Co bude nového na březnovém školení vyhledávačů zboží

Pan Mergado
11. 3. 2014
1 minuta čtení
Školení vyhledávačů zbož v Praze a Brně

Cross-saleHeureka Košíku či hloubková analýza, kde v nabídce zboží vznikají náklady na prokliky na Zboží.cz či Heurece, to jsou příklady novinek v programu školení optimalizace pro vyhledávače zboží. Přečtěte si víc!

Novinky v programu školení

  • výsledky vyhledávačů zboží za rok 2013Čechách a na Slovensku, kdo posiloval, o kolik a co z toho plyne pro inzerenty
  • cross-saleKošíku, podrobná analýza nového formátu Heureky
  • koutek značky a bidding položek v rámci Heureky, podrobná analýza tématu, kterému někteří přisuzují význam srovnatelný s Košíkem
  • hloubková analýza — kde vznikají náklady na prokliky a které z těchto nákladů přinášejí zisk

Tradiční témata

  • podrobná diskuse toho, co je důležité pro Heureku, Zboží.cz, Hledejceny.cz, Srovnáme.cz, HyperZboží, Google Nákupy
  • program pojmeme s důrazem na diskusi

Podrobnosti o školení

Přijďte na školení: 

Přijměte, prosím, mé pozvání a přijďte získat nové vědomosti!








Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.