Novinky v programu školení
- výsledky vyhledávačů zboží za rok 2013 v Čechách a na Slovensku, kdo posiloval, o kolik a co z toho plyne pro inzerenty
- cross-sale v Košíku, podrobná analýza nového formátu Heureky
- koutek značky a bidding položek v rámci Heureky, podrobná analýza tématu, kterému někteří přisuzují význam srovnatelný s Košíkem
- hloubková analýza — kde vznikají náklady na prokliky a které z těchto nákladů přinášejí zisk
Tradiční témata
- podrobná diskuse toho, co je důležité pro Heureku, Zboží.cz, Hledejceny.cz, Srovnáme.cz, HyperZboží, Google Nákupy
- program pojmeme s důrazem na diskusi
Podrobnosti o školení
Přijďte na školení:
Přijměte, prosím, mé pozvání a přijďte získat nové vědomosti!