Co jsou produktové inzeráty Sklik
Reklamní formát, který propaguje konkrétní položky zboží. Díky přesnému zacílení mívají produktové reklamní kampaně vysoký konverzní poměr a rozumný poměr ceny a přínosu. Produktové inzeráty bude moci správce PPC reklamy v Skliku připravit na základě dat, která posílá e‑shop do Zboží.cz. Aktuálně probíhá testování úzkou skupinou vyvolených. Pro širokou marketingovou veřejnost by měl být nový typ kampaní spuštěn v polovině října 2015.
Náhled produktových inzerátů Sklik ve výsledcích vyhledávání Seznamu. Všimněte si také odkazu na Zboží.cz pod nabídkami zboží.
Podstatné informace v kostce
- Data bude Sklik čerpat přímo ze Zboží.cz. Sklik nebude mít vlastní datové vstupy.
- Spuštění pro veřejnost je plánováno na polovinu října.
- Podrobnosti najdete na Sklik blogu.
Mergadova poznámka
Tak zásadní technické novinky, jakou Sklik Produktové inzeráty jsou, obvykle potřebují nějaký čas, aby se vyladily chyby a vše zaběhlo jak má. Pokud si vzpomínám dobře, Google to s Product Listing Ads trvalo asi půl roku, než začaly dávat smysl a vývoj probíhá dodnes. Nejprve jsem proto nad termínem spuštění v půli října kroutil hlavou. Zejména když pár dní před ním nasadí Zboží.cz nový formát XML. Ale už mi to smysl dává. Skutečně Sklik produktové inzeráty ovlivní vánoční prodejní sezónu. Na Vánoce 2016.
(Přátelé z Sklik týmu kapku ostražitosti laskavě prominou — přeji jim hodně zdaru a držím palce, ať je můj odhad přehnaně pesimistický :)