Po úspěšné celodenní akci MergadoFest jsme se rozhodli uspořádat komornější podvečerní setkání pod názvem Copy na stojáka. Zveme všechny copywritery i příznivce psaného slova na krátký program o dvou 45 minutových blocích, který se bude konat 29. listopadu v 18:00 v Nekavárně.
Nákupy na sociálních sítích
První blok povede Ondřej Pešák, mediální nadšenec a odborník, který si dobrovolně říká „profesionální socka“. Momentálně pracuje jako manažer online marketingu v OxyShopu. Miluje analytiku a bez čísel v marketingu nežije. Když není v práci, je z něho nadšený fotograf a vášnivý hráč Magic The Gathering.
Jeho zhruba 20 minutová přednáška se bude věnovat tématu nákupního procesu a tomu, jaký obsah skrz sociální síte vytvářet. Podívá se na to, kde se zákazník nachází ve svém nákupním/ rozhodovacím procesu při prohlížení Facebooku a podle toho poradí, jak upravit vaše posty. Po prednášce bude následovat diskuze a malá pauza.