Když jsme na podzim začali pracovat na první edici Copy na stojáka, přirozeně jsme trochu předpokládali, že si tato událost své zájemce najde. Teď už víme, že o akce podobného typu není zájem – je o ně totiž hlad. A máme pro vás radostnou zprávu. Naše Copy na stojáka se 1. března dočká pokračování!

Když jsme na podzim začali pracovat na první edici Copy na stojáka, přirozeně jsme trochu předpokládali, že si tato událost své zájemce najde. Ale to, jak rychle se nám naplnila kapacita, i úspěch setkání samotného, naše představy snadno předčilo. Teď už víme, že o akce podobného typu není zájem – je o ně totiž hlad. A máme pro vás radostnou zprávu. Copy na stojáka se 1. března dočká pokračování!

Jak nezabít vlastní článek? Naučte se psát dobré titulky

Místo dvou bloků bude druhé Copy na stojáka, které opět proběhne v naší Nekavárně, obsahovat blok jeden. Doba trvání akce se nám tím o něco zkrátí a budeme se tak moct našemu tématu věnovat do hloubky. Druhé setkání povede copywriterka digitální agentury Besteto, Nikola Jakubová. A začne pěkně od základů.

Bude se totiž věnovat psaní kvalitních titulků. Od teoretických otázek, proč je titulek tak důležitý, jakými mýty je opředený a jaké se v něm dělají nejčastější chyby, až po praktické ukázky toho, jak by měl podle chytrých hlav (a jejich zkušeností) správný titulek vypadat.

I tentokrát bude po skončení přednášky prostor na diskuzi. Pokud se chcete setkat s lidmi z branže v neformálním prostředí a trochu si popovídat, určitě se pak na chvíli zdržte.

Přednášející

Nikola Jakubová

Nikola pracuje jako copywriterka v marketingové agentuře BESTETO. Pod palcem má blog, všechny sociální sítě a organizaci eventů. V minulosti psala nejenom do vlastního šuplíku, ale také pro brněnské JIC, Srovnáme nebo Student Hub. Než přišla na to, že by se chtěla marketingu věnovat naplno, vyzkoušela si novinařinu v Brněnském deníku Rovnost a práci na HR oddělení ve firmě Y Soft. Kromě copywritingu ji baví cestování, zpívání ve sboru ČAS a objevování krás WordPressu, na kterém zakládá svůj nový blog copykrmitko.cz.

Přihlásit se můžete zde:
 

Načítání…

Tešíme se na vás!

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.