Když jsme na podzim začali pracovat na první edici Copy na stojáka, přirozeně jsme trochu předpokládali, že si tato událost své zájemce najde. Ale to, jak rychle se nám naplnila kapacita, i úspěch setkání samotného, naše představy snadno předčilo. Teď už víme, že o akce podobného typu není zájem – je o ně totiž hlad. A máme pro vás radostnou zprávu. Copy na stojáka se 1. března dočká pokračování!
Jak nezabít vlastní článek? Naučte se psát dobré titulky
Místo dvou bloků bude druhé Copy na stojáka, které opět proběhne v naší Nekavárně, obsahovat blok jeden. Doba trvání akce se nám tím o něco zkrátí a budeme se tak moct našemu tématu věnovat do hloubky. Druhé setkání povede copywriterka digitální agentury Besteto, Nikola Jakubová. A začne pěkně od základů.
Bude se totiž věnovat psaní kvalitních titulků. Od teoretických otázek, proč je titulek tak důležitý, jakými mýty je opředený a jaké se v něm dělají nejčastější chyby, až po praktické ukázky toho, jak by měl podle chytrých hlav (a jejich zkušeností) správný titulek vypadat.
I tentokrát bude po skončení přednášky prostor na diskuzi. Pokud se chcete setkat s lidmi z branže v neformálním prostředí a trochu si popovídat, určitě se pak na chvíli zdržte.