V půlce dubna odložíme copywriterské příručky. A budeme se opět bavit. Dveře Nekavárny se potřetí otevřou našemu Copy na stojáka a na její zásoby kafe se opět vrhnou poznatků chtiví autoři prodejních textů. Je to tak, 19.4. se zas o něco hlouběji ponoříme do světa jiskrného psaní. Tentokrát se zakladatelem Obsahové agentury, Martinem Brablecem.
Vzdělávání copywritera: od opuštěného stolu ke smečce
“Mám pocit, že stagnuju.” “Myslím, že už mi to nic nového nedává.” “Vůbec nevím, kde a jak s tímhle začít.” Asi každého, kdo tvoří obsah, nejspíš něco podobného nejednou napadlo. K překonání takových situací a posunu dál často vede klikatá a bolestná cesta. Tu si ale můžete alespoň zčásti ušetřit. Martin vám představí zásady funkčního vzdělávání a posunu copywritera, díky kterým dokážete rychleji ovládnout základy řemesla, předejít vyhoření a skokově se zlepšovat.