Víte, že pomocí Google Data Studia dokážete vašim klientům poskytnout přehledné informace o výkonu jejich kampaní? Do Data Studia napojíte jakýkoliv Google partnerský datový zdroj. Pokud do něj potřebujete dostat i data z Skliku, máte několik možností. Jestli používáte Mergado a chcete se vyhnout programování, máme pro vás návod, jak to snadno zvládnete.
Google Data Studio
GDS je bezplatný nástroj, v němž vytvoříte automatické dashboardy, které budete sdílet s klienty. Využít můžete rozsáhlé množství grafů a nástrojů, které klientům pomohou udělat si přehled v jejich účtech a snáze se rozhodovat. Můžete si vytvořit vlastní přehledy, nebo využít šablony z nabídky.
Stačí jen napojit vaše data (musíte mít Google účet) a můžete vytvářet interaktivní reporty, které budou obsahovat informace podle vašeho výběru (metriky, barvu, období, datový zdroj, atp.). Vytvořené dashboardy pak můžete sdílet s klienty. Díky tomu, že budou vždy aktualizované, můžete spolupracovat v reálném čase.
Jak dostat data z Skliku do Google Data Studia pomocí Mergada
Mergado Store nabízí zručnou appku Sklik GA Importer. Právě s její pomocí dostanete data z Skliku do Google Data Studia.
Postačí dva jednoduché kroky:
- Pomocí Sklik GA Importeru přenesete data do Google Analytics.
- Google Analytics už snadno propojíte s Google Data Studiem.
Všechna data tak budete mít přesně tam, kde potřebujete, a dokážete vizualizovat výkon kampaní vašich klientů.
Vyzkoušejte Sklik GA Importer na 10 dní zdarma. Na jednom místě uvidíte, kolik uživatelů z Skliku jste na web přivedli, kolik vás taková návštěvnost stála a jaký vytvořila obrat. Náklady je možné importovat pro všechny e‑shopy, které máte v Mergadu napojeny.