Přechod na nové Zboží.cz
Připomenu, že příčinou změn je přechod na novou verzi Zboží.cz. Nyní máte možnost, prohlédnout si veřejnou beta verzi nového Zboží.cz. Zde přikládám PDF s návodem přímo z dílny Zboží.cz. A to podstatné je následující:
- Zboží označené elementem TOLLFREE = 1 doposud bylo zobrazováno s cenou prokliku 0,20 Kč. Nově se toto zboží na Zboží.cz nezobrazí vůbec.
- Element MAX_CPC, který udává maximální nabídku za proklik, bude platit v produktových kartách.
- Nový element MAX_CPC_SEARCH uvede nabídku za proklik z výsledků fulltextového vyhledávání.
- Nutno v administraci Zboží.cz aktivovat kampaň, aby běžela i po 1. říjnu 2014.
Přípravy nového Zboží.cz pro vás budu i nadále sledovat. Sledujte, co je nového pomocí mého RSS, Twitteru či Facebooku.