V patnáctých Ecommerce tipech se budeme dále věnovat obsahovému marketingu. Tentokrát vám Martin Čtvrtníček poradí, jak najít copywritera pro váš blog či magazín. Na jakých místech copywritery hledat? Podle čeho vybírat toho nejideálnějšího? Na co si dát pozor při zadávání poptávky? Projděte si s Martinem detailně všechny tyto kroky a pochopte, co všechno udělat, abyste našli ideálního copy borce, který svým obsahem pozvedne váš produkt či službu.
V patnáctých Ecommerce tipech se budeme dále věnovat obsahovému marketingu. Tentokrát vám Martin Čtvrtníček poradí, jak najít copywritera pro váš blog či magazín.
V rozhovoru se dozvíte:
- 00:01 Úvod
- 00:51 Hledáte copywritera pro obecný obor?
- 01:31 Hledáte copywritera pro technické téma?
- 01:59 Čím si pomoct, aby byly články technických odborníků co nejlepší?
- 02:55 Jak je to při zadávání copy práce s legislativou?
- 03:27 Co musí obsahovat zadání copy zakázky?
- 04:21 Podle jakých kritérií vybírat copywritera?
- 04:57 Jak vám pomůže testovací zadání?
- 05:47 Na co se můžete těšit příště?
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.