V osmém dílu Ecommerce tipů se s Martinem a Natálkou podíváme, jaké jsou tři základní typy ovlivňující pořadí výsledků v přirozeném vyhledávání. Povíme si základní informace, jakým způsobem se výsledky vyhledávání řadí podle obsahu, externích odkazů a relevance vůči vyhledávaným dotazům.
![Ecommerce tipy #8](https://www.mergado.cz/sites/default/files/field/image/4152059519342328633358816232415936440172544n.png)
V osmém dílu Ecommerce tipů se s Martinem a Natálkou podíváme, jaké jsou tři základní typy ovlivňující pořadí výsledků v přirozeném vyhledávání. Povíme si základní informace, jakým způsobem se výsledky vyhledávání řadí podle obsahu, externích odkazů a relevance vůči vyhledávaným dotazům.
![](https://www.mergado.cz/sites/default/files/perm/user-avatar/23021961102131189073595481259913287n.jpg)
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.