Vedle základního nastavení musí e‑shop věnovat pozornost i jeho viditelnosti mezi dalšími značkami. Zvolte si proto vhodný reklamní systém už při jeho vytváření. Spolu s důkladně nastavenou analytikou tak zaujmete potenciální nakupující lépe než jiné e‑shopy. Projděte si naše tipy a zajistěte si bezchybné spuštění e‑shopu.
Zjednodušte nastavení e‑shopu s Mergado Packem
Třetí díl minisérie zaměřené na tvorbu e‑shopů na platformě WooCommerce vám přináší přehled významných úkonů, bez kterých se kvalitní inzerce neobejde.
1. Analytika
Nejčastějším nástrojem na měření trafficu stránky je Google Analytics – zobrazuje hlavně základní údaje o návštěvnosti či toku dat. V případě e‑shopu však potřebujete analyzovat detailnější informace. Jaké kategorie zákazníci nejčastěji navštěvují? Který sortiment je zajímá nejvíc? Pro efektivnější analytiku na internetovém obchodu proto musíte sledovat Události elektronického obchodu. Na jejich nastavení využijte šikovné pluginy, které jsou s nejpoužívanějšími WordPress šablonami a pluginem WooCommerce plně kompatibilní.
2. Reklamní systémy
Buďte zákazníkům co nejvíc na očích a objevte všechny výhody reklamních systémů. Pokud cílíte na srovnávače jako Heureka či GLAMI, využijte při napojení bezplatný modul Mergado Pack. Pomocí Mergada máte na živé adrese neustále vystavený produktový feed, který po nahrání přetvoříte na feed pro zvolený srovnávač zboží.
Většina reklamních systémů navíc obsahuje podpůrné služby, které si díky Mergado Packům propojíte během několika jednoduchých kroků.
- Heureka nabízí možnost, sledovat konverze, získat odznak Ověřeno zákazníky a dostupnostní feed, který Packy umí šikovně vygenerovat.
- GLAMI pomocí funkce GLAMI PiXel sleduje traffic stránky, konverze, zlepšuje pozice přímo na srovnávači a přes službu GLAMI TOP sbírá zpětnou vazbu na značky či samotný nákup.
- Google Ads umožňuje sledovat konverze.
- V systému Seznamu si pro Zboží.cz a Sklik pomocí Packů nastavíte účinný remarketing a sledování konverzí.
- Facebook spolu s funkcí Facebook pixel nabízí tvorbu dynamické reklamy.
U reklamních systémů si dejte pozor na jejich platbu. Cena reklamy se účtuje bez DPH a i Mergado Pack odesílá data objednávek, např. při měření konverzí bez DPH, bez ceny za dopravu či platbu. Dosáhnete tak přesnějšího výpočtu ROI.