Až do nedávna jsme faktury odesílali na e‑mail vlastníka e‑shopu. Nově je ale možné přidat ke svému účtu také fakturační e‑mail, což může dávat smysl třeba v případě, kdy všechny faktury zasíláte rovnou účetní a je zbytečné je přeposílat přes několik lidí v rámci celé firmy.
V praxi to tedy funguje tak, že faktury za e‑shop odchází na e‑mail, který vlastník uvedl při registraci jako fakturační. Pokud takový e‑mail v databázi nemáme, odejde faktura automaticky na e‑mail spojený s vlastníkem e‑shopu.
Jak správný e‑mail nastavit? Pokud jste fakturační e‑mail neuvedli při registraci, můžete ho snadno doplnit po kliknutí na odkaz Nastavení nebo rovnou na tomto odkazu.
Zkontrolujte, kam odchází faktury vám a nastavte si správně fakturační e‑mail! Při té příležitosti můžete třeba vyplnit i avatar svého e‑shopu.