Každý den v Mergadu probíhá fakturace za e‑shopy, které v něm naši uživatelé spravují. Vystavené faktury jsou častým zdrojem dotazů. Zajímá vás jejich nastavení či změna údajů? Druhý díl série Mergado FAQ vám na všechny důležité otázky odpoví.
Každý den v Mergadu probíhá fakturace za e‑shopy, které v něm naši uživatelé spravují. Vystavené faktury jsou častým zdrojem dotazů. Zajímá vás jejich nastavení či změna údajů? Druhý díl série Mergado FAQ vám na všechny důležité otázky odpoví.
-
V Mergadu rozlišujeme více rolí, ale i když na správě e‑shopu spolupracuje větší počet lidí, faktury chodí pouze uživateli, který má úlohu tzv. vlastníka.
Detaily ohledně nastavování fakturace uvádíme v tomto videu.
-
V části Nastavení uživatelů stačí změnit úlohu vlastníka na jiného uživatele. Následně mu začnou chodit faktury a původnímu vlastníkovi chodit přestanou. Prvotní vlastník zůstane připojený k e‑shopu v Mergadu i nadále. Změní se mu však oprávnění na typ Zápis a může tak vykonávat všechny úpravy feedů včetně smazání celého obsahu. Tento stav trvá do té doby, dokud mu nový vlastník nezruší přístup, anebo si ho sám neodebere.
Mergado TIP:
Zkontrolujte si, kdo všechno má k vášemu e‑shopu v Mergadu přístup a zrušte případné staré kontakty.
-
Faktury chodí na e‑mail uživatele s rolí vlastníka. Buď na jeho kontaktní mail (zapsaný zde: https://accounts.mergado.com/settings/), anebo pokud si vyplní fakturační e‑mail (může jich používat i několik).
-
Ano, faktury dohledáte a stáhnete i přímo v Mergadu na stránce https://app.mergado.com/user/invoices/ (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený). Faktury však uvidí jen uživatel s rolí vlastníka.
-
V nastavení fakturačních údajů na stránce: https://accounts.mergado.com/settings/
Případná změna se projeví u nově vystavených faktur. Pokud potřebujete změnit fakturační údaje na už vystavené zálohové faktuře (PROFORM), napište nám na naši technickou podporu.
-
Pokud jste našimi stávajícími zákazníky, máte na výběr z několika možností, jak hradit Mergado – kartou, bankovním převodem na účet nebo prostřednictvím platebních bran GoPay a Stripe. V regionech mimo Českou republiku a Slovensko nenabízíme platbu bankovním převodem.
Noví zákazníci využijí možnost platby inkasem.
-
Upravíte je na stránce https://accounts.mergado.com/settings2/ (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený). Případná změna se projeví u nově vystavených faktur. Pokud potřebujete změnit období na už vystavené zálohové faktuře (PROFORM), napište nám na naši technickou podporu.
-
Nezobrazuje. Pouze pokud by bylo vyplněné namísto názvu firmy na stránce s fakturačními údaji (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený).
-
Vzhledem k technické návaznosti je aplikace fakturována v souladu se zvolenou frekvencí fakturace v Mergado Editoru. Pro jednotlivé služby nelze zvolit různé frekvence fakturace.
Další případné dotazy
-
Viz. výše: bod „Kde je možné nastavit období, na jaké mi bude chodit faktura za Mergado?“
-
Viz. výše: bod „Na jaký e‑mail chodí faktury za Mergado?“
-
Viz. výše: bod „Kde si mohu upravit fakturační údaje?“
-
Viz. výše: bod „Je možné najít faktury i přímo v Mergadu?“, případně napište na naši podporu.
Petra Marková
Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti content specialistka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.