Předešlé dva díly série o frekventovaných dotazech shrnuly podstatné otázky o přegenerovaní feedufakturaci. Ve třetím pokračování vám odpovíme na otázky ohledně placení za MERGADO, tarifech a nabízených slevách.

Předešlé dva díly série o frekventovaných dotazech shrnuly podstatné otázky o přegenerování feedufakturaci. Ve třetím pokračování vám odpovíme na otázky ohledně placení za MERGADO, tarifech a nabízených slevách.

Odpovědi na nejčastější otázky jak na placení za MERGADO

  • Ano, pro nové uživatele platí 30-tidenní bezplatná zkušební doba. Po jejím uplynutí Mergado automaticky přejde do placeného režimu v případě, že si v něm necháte aktivní exporty. Pokud smažete všechny zkušební data nejpozději do konce zkušebního období, nebude vám vystavená žádná faktura. Smazat můžete exporty (v Nastavení exportu -> smazat export) a stejně tak i celý e‑shop (v Nastavení e‑shopu -> smazat e‑shop -> takto smažete všechny jeho exporty). Před koncem zkušební doby přijde uživateli informační e‑mail.

  • Ano, při platbě na 12 měsíců je 20%.

  • Ne, všichni mají stejné ceny podle ceníku: https://www.mergado.cz/cenik.

  • Pokud jste našimi stávajícími zákazníky, máte na výběr z několika možností, jak hradit MERGADO –⁠ kartou, bankovním převodem na účet nebo prostřednictvím platebních bran GoPayStripe. V regionech mimo Českou republiku a Slovensko nenabízíme platbu bankovním převodem. 

    Noví zákazníci využijí možnost platby inkasem

  • Ano. Popřípadě také pomocí platebních bran GoPay Stripe.

  • V nastavení fakturačních údajů dole na stránce: https://accounts.mergado.com/settings/

    Případná změna se projeví u nově vystavených faktur. Pokud potřebujete zmenit fakturační údaje na už vystavené zálohové faktuře (PROFORM), napište nám na naši technickou podporu.
  • Navýšení tarifu se vykonává automaticky, a to v případě, pokud počet produktů e‑shopu na výstupu z Mergada spadá do vyššího tarifu.
    Pro snížení tarifu (pokud počet produktů na výstupu z Mergada klesne a e‑shop by spadal do nižšího tarifu) napište na naši technickou podporu.

  • Přeplatek či platbu navíc použijeme pro budoucí fakturační období, anebo v případě zájmu pošleme peníze zpět. Stačí napsat požadavek na vrácení peněz naší technické podpoře.

  • Za každý feed se neplatí. Platí se za celkový počet produktů na výstupu z Mergada za všechny feedy pod jednou adresou e‑shopu.

    Pokud tedy budete mít v Mergadu e‑shop a pod ním např. 2 exporty, budete platit tarif dle celkového součtu produktů na výstupu z Mergada z obou exportů.

    Konkrétní příklad:
    Budete-li mít konkrétně 500 produktů v jednom feedu, dohromady budete mít 2x500 = 1000 produktů pod jedním e‑shopem a to spadá do základního tarifu BASIC dle ceníku.

  • Říkáme tomu Opakovaná platba. Díky ní se vám budou automaticky strhávat měsíční platby za používání Mergada.

    • Výši vašich plateb vypočteme podle vašeho aktuálního tarifu za využívání služeb Mergada.
    • Platba se odečte automaticky prostřednictvím zabezpečené platební brány společnosti GOPAY nebo Stripe, která splňuje mezinárodní nejvyšší úroveň datové bezpečnosti ve finančním sektoru.
    • V rámci opakované platby se ukládají informace o platební kartě.
    • Její nastavení probíhá v accounts.mergado.com.
      • Stačí kliknout na tlačítko Nastavení opakované platby v záložce Fakturační údaje.
      • V několika jednoduchých krocích musíte odsouhlasit její založení a parametry.
      • POZNÁMKA: V rámci aktivace služby musíte nejprve zajistit tzv. Autorizační platbu, pomocí které GOPAY či Stripe zkontroluje platnost karty. Platba je ve výši 1,-, je dočasná a bude vám nejpozději do tří pracovních dnů vrácena.
      • O jejím úspěšném nastavení vás budeme informovat e‑mailem.
      • Stav objednávky si můžete zobrazit v přehledu faktur aplikace Mergado.
    • Opakovanou platbu můžete bez udání důvodu kdykoli zrušit v sekci Fakturační údaje svého účtu. Nezapomeňte, že tuto změnu musíte provést minimálně 3 pracovní dny před vyúčtováním.
    • V případě výměny platební karty a ukončení její platnosti klient v současné době musí zadat novou opakovanou platbu, protože se u původní karty, která expiruje, automaticky ukončí opakování platby. 
      • V tomto případě zatím žádnou změnu platební karty k již vytvořené opakované platbě nelze provádět.
  • Vzhledem k technické návaznosti je aplikace fakturována v souladu se zvolenou frekvencí fakturace v Mergado Editoru. Pro jednotlivé služby nelze zvolit různé frekvence fakturace.

Srhnuli jsme pro vás to nejdůležitější o placení za Mergado. Pokud vás zajímá i další oblasti, ve kterých narážíte na otázky, napište nám na podporu, anebo navštivte naše školení. Naučíme vás používat Mergado od A do Z.

Mohlo by vás zajímat:

Petra Marková

Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti content specialistka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.