Předešlé dva díly série o frekventovaných dotazech shrnuly podstatné otázky o přegenerování feedu a fakturaci. Ve třetím pokračování vám odpovíme na otázky ohledně placení za MERGADO, tarifech a nabízených slevách.
Předešlé dva díly série o frekventovaných dotazech shrnuly podstatné otázky o přegenerovaní feedu a fakturaci. Ve třetím pokračování vám odpovíme na otázky ohledně placení za MERGADO, tarifech a nabízených slevách.
-
Ceny máme uvedené v ceníku na stránce: https://www.mergado.cz/cenik.
-
Ano, pro nové uživatele platí 30-tidenní bezplatná zkušební doba. Po jejím uplynutí Mergado automaticky přejde do placeného režimu v případě, že si v něm necháte aktivní exporty. Pokud smažete všechny zkušební data nejpozději do konce zkušebního období, nebude vám vystavená žádná faktura. Smazat můžete exporty (v Nastavení exportu -> smazat export) a stejně tak i celý e‑shop (v Nastavení e‑shopu -> smazat e‑shop -> takto smažete všechny jeho exporty). Před koncem zkušební doby přijde uživateli informační e‑mail.
-
Ano, při platbě na 12 měsíců je 20%.
-
Ne, všichni mají stejné ceny podle ceníku: https://www.mergado.cz/cenik.
-
Pokud jste našimi stávajícími zákazníky, máte na výběr z několika možností, jak hradit MERGADO – kartou, bankovním převodem na účet nebo prostřednictvím platebních bran GoPay a Stripe. V regionech mimo Českou republiku a Slovensko nenabízíme platbu bankovním převodem.
Noví zákazníci využijí možnost platby inkasem.
-
Ano. Popřípadě také pomocí platebních bran GoPay a Stripe.
-
V nastavení fakturačních údajů dole na stránce: https://accounts.mergado.com/settings/
Případná změna se projeví u nově vystavených faktur. Pokud potřebujete zmenit fakturační údaje na už vystavené zálohové faktuře (PROFORM), napište nám na naši technickou podporu.
-
Navýšení tarifu se vykonává automaticky, a to v případě, pokud počet produktů e‑shopu na výstupu z Mergada spadá do vyššího tarifu.
Pro snížení tarifu (pokud počet produktů na výstupu z Mergada klesne a e‑shop by spadal do nižšího tarifu) napište na naši technickou podporu.
-
Přeplatek či platbu navíc použijeme pro budoucí fakturační období, anebo v případě zájmu pošleme peníze zpět. Stačí napsat požadavek na vrácení peněz naší technické podpoře.
-
Za každý feed se neplatí. Platí se za celkový počet produktů na výstupu z Mergada za všechny feedy pod jednou adresou e‑shopu.
Pokud tedy budete mít v Mergadu e‑shop a pod ním např. 2 exporty, budete platit tarif dle celkového součtu produktů na výstupu z Mergada z obou exportů.
Konkrétní příklad:
Budete-li mít konkrétně 500 produktů v jednom feedu, dohromady budete mít 2x500 = 1000 produktů pod jedním e‑shopem a to spadá do základního tarifu BASIC dle ceníku. -
Říkáme tomu Opakovaná platba. Díky ní se vám budou automaticky strhávat měsíční platby za používání Mergada.
- Výši vašich plateb vypočteme podle vašeho aktuálního tarifu za využívání služeb Mergada.
- Platba se odečte automaticky prostřednictvím zabezpečené platební brány společnosti GOPAY nebo Stripe, která splňuje mezinárodní nejvyšší úroveň datové bezpečnosti ve finančním sektoru.
- V rámci opakované platby se ukládají informace o platební kartě.
- Její nastavení probíhá v accounts.mergado.com.
- Stačí kliknout na tlačítko Nastavení opakované platby v záložce Fakturační údaje.
- V několika jednoduchých krocích musíte odsouhlasit její založení a parametry.
- POZNÁMKA: V rámci aktivace služby musíte nejprve zajistit tzv. Autorizační platbu, pomocí které GOPAY či Stripe zkontroluje platnost karty. Platba je ve výši 1,-, je dočasná a bude vám nejpozději do tří pracovních dnů vrácena.
- O jejím úspěšném nastavení vás budeme informovat e‑mailem.
- Stav objednávky si můžete zobrazit v přehledu faktur aplikace Mergado.
- Opakovanou platbu můžete bez udání důvodu kdykoli zrušit v sekci Fakturační údaje svého účtu. Nezapomeňte, že tuto změnu musíte provést minimálně 3 pracovní dny před vyúčtováním.
- V případě výměny platební karty a ukončení její platnosti klient v současné době musí zadat novou opakovanou platbu, protože se u původní karty, která expiruje, automaticky ukončí opakování platby.
- V tomto případě zatím žádnou změnu platební karty k již vytvořené opakované platbě nelze provádět.
-
Vzhledem k technické návaznosti je aplikace fakturována v souladu se zvolenou frekvencí fakturace v Mergado Editoru. Pro jednotlivé služby nelze zvolit různé frekvence fakturace.
Petra Marková
Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti content specialistka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.