V předvánoční době přinesl vyhledávač nábytku a dekorací FAVI nejen požadavky na uvádění kategorií, ale i infromace k zasílání obrázků a jejich URL adres. Přečtěte si, jak zlepšit data v XML feedu a dosáhnout na FAVI lepších výsledků.
Obrázky na FAVI v dostatečném rozlišení
Pro to, aby se vám obrázky na FAVI správně zobrazovaly, je musíte posílat v dostatečně velkém rozlišení. Používejte co největší rozlišení – ideálně nad 1000 x 1000 px. Aby se vám produktové fotky načetly do katalogu FAVI, musí být velké minimálně 400 x 400 px – pokud bude jejich rozlišení menší, může dojít k jejich zablokování.
Nezapomeňte změnit i URL adresu obrázku
Aby se obrázek už zařazeného výrobku kompletně aktualizoval, musíte změnit i jeho URL adresu. Pokud bude URL adresa obrázku nevalidní, FAVI zablokuje jeho zobrazování.
Jak na FAVI zabránit blokování zobrazování produktových obrázků:
- obrázek nesmí obsahovat dodatečný text či grafiku (náčrtky, loga, vodoznaky)
- na obrázku nesmí být více produktů než je za prodávanou cenu (např. ne celé sady)
- zobrazený produkt nesmí být v jiném dekoru nebo v jiné velikosti či barvě, než je uvedeno
U hlavních produktových obrázků je nejlepší, aby obsahovaly samostatný produkt na bílém pozadí. Kromě hlavního obrázku se na detail produktu načte až 20 dalších fotografií – to vám dává možnost představit produkt co nejlépe pomocí většího množství obrázků.
Jak na FAVI zasílat alternativní obrázky:
Připravte obrazovou reklamu i obchodní podmínky vašeho či klientského e‑shopu podle aktuálních požadavků FAVI. Prodáváte také na Facebooku a hledáte správný nástroj, se kterým dokážete automatizovaně nastavit produktové obrázky pro váš e‑shop? Pro uživatele Mergada máme perfektní řešení v podobě nadupané aplikace Feed Image Editor.
Mohlo by vás zajímat: