@page { margin: 2cm }
p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120% }
Díky vaší poptávce vznikl v Mergadu nový formát – jmenuje se Adwords (pro cz i sk) a výstup z něj je ve formátu CSV namísto XML.
Pokud tedy potřebujete jen několik málo konkrétních sloupců pro svou inzerci, můžete postupovat následovně:
1) Založit si nový export pro Adwords
2) Vytvořit si v něm výběry, které potřebujete pro inzerci
3) Na kartě Elementy skrýt ty, které nechcete na výstupu – a tedy ani exportovat do CSV
4) Přegenerovat feed, aby se změny projevily
5) Stáhnout výstupní CSV
Tip: Mergado pojmenovává jeden z klíčových sloupců v souboru jako “url”, ale Google vyžaduje pojmenování Page URL (s mezerou, nikoli podtržítkem). Sloupec je tedy nutné v Excelu nebo jiném tabulkovém editoru přejmenovat před tím, než ho nahrajeme do Adwords.
6) Nahrát CSV soubor do administračního rozhraní Google Adwords – kompletní návod najdete v oficiálním tutorialu od Googlu.
7) Feed z Mergada, kterým budete adresy aktualizovat potom můžete vložit taktéž v administraci Adwords – data se poté budou aktualizovat stejně jako XML feed.