Návod
Přehledný pracovní postup najdete zde.
Jak do exportu v Mergadu dostat cenu nejlevnějšího konkurenta
Když se naučíte, jak do exportu v Mergadu dostanete cenu konkurenčního e‑shopu, dokážete do něj také dostat číslo s cenou nejlevnějšího (druhého, třetího atd.) konkurenta. Tuto možnost využijete pro pokročilé řízení biddingu, pricing a další vychytávky profesionálních marketérů.
Potřebovat budete opět aplikace Bidding Fox a Bidding Fox Elements.
Návod
Postup vložení ceny nejlevnějšího konkurenta je v prvních třech bodech stejný jako doplnění ceny konkurenčního e‑shopu výše. Jak postupovat dále, se dozvíte v tomto článku.
Jak využít data o cenách konkurentů v biddingu na Heurece a Zboží.cz
Kromě informací o cenách konkurentů dokážete pomocí Bidding Fox Elements získat další informace. Z elementu BFE_S_H_BIDDED_POSITIONS také vyparsujete:
- ceny všech prodejců na TOP pozicích
- názvy na TOP pozicích
- informace o dárcích nabízených v elementu GIFT
- informace o skladové dostupnosti
Jak tato data využijete v biddingu
Z těchto informací si dokážete vytvořit vlastní biddingový algoritmus, který prostřednictvím výběrů a pravidel v Mergadu vypočítá nabídky za prokliky podle vašich požadavků.
Data kromě toho využijete při tvorbě speciálních výběrů, mezi které např. patří:
- Bidduj jen pokud je moje cena nižší než cena konkrétního konkurenta.
- Bidduj jen pokud konkrétní konkurent není v TOP pozicích.
- Bidduj víc, pokud mám lepší skladovou dostupnost než ostatní konkurenti na TOP pozicích.
Jak získat seznam všech GIFTů konkurentů vašeho e‑shopu na Heurece
Další Michalovou vychytávkou je vytvoření seznam hodnot elementu GIFT vašich konkurentů. Hodí se pro inspiraci, kontrolu dárkových akcí konkurence a případnou diskusi s podporou Heureky, co je a co není korektní hodnota dárků v elementu GIFT.
Potřebovat budete opět aplikace Bidding Fox a Bidding Fox Elements.
Návod
Postup tvorby seznamu GIFTů najdete v tomto článku.
Postavte byznys reporting na HTML reportech z Bidding Foxu
Bidding Fox v nedávné době rozšířil výběr formátů reportů na stránce Produkty. Z dřívější jediné CSV varianty si v současnosti vyberete i HTML či XLS. HTML report umí řadit řádky podle hodnot (sestupně/vzestupně), vybrat, které sloupce se zobrazí/skryjí, stáhnout data v jiném formátu. Kromě toho ho samozřejme dokážete ukládat, dělat reporty či je sdílet se členy týmu tak, jak potřebujete.