„Chtěli jsme zákazníkům něco sdělit bez toho, aby to museli číst. A tak jsme na to šli skrz obrázky,“ začíná Jirka na MergardoFestu svou přednášku o image marketingu. “A proč k tomu nevyužít informace, které už ve feedu jsou?”
Jste zvědaví, jak přednáška pokračovala? Přinášíme vám z ní pár triků a v závěru taky celou prezentaci a podcast.
Jednoduché triky nad zlato
Začneme zlehka – častým trablem e‑shopů jsou různé velikosti produktových obrázků. Ty obvykle vyhovují vašemu e‑shopu a možná ještě jednomu srovnávači, ale pro inzerci na těch specializovaných jsou nedostatečné. Podobně je to s vodoznakem, který přímo na e‑shopu není problém, ale Heureka inzerci s takovými obrázky nespustí. Co tedy s tím?
Úprava velikostí
Různé reklamní systémy požadují různé velikosti obrázků:
- Facebook — různé velikosti pro různé tipy reklamy (1200x628, 1080x1080, 600 x 600)
- Glami — minimální (delší) rozměr musí být 1000px
- Shopalike — minimální velikost 250x250 px, chcete-li nabídnout funkci zoom, jsou potřeba obrázky s rozlišením nejméně 1024x1024 px
Oříznutí vodoznaku
Ve chvíli, kdy potřebujete ze svého produktového obrázku dostat vodoznak nebo text umístěný u kraje, stačí v aplikaci nastavit míru přesahu a nežádoucí části se tak z inzerce odříznou.