GLAMI přichází na podzim s několika novinkami. Upravují zobrazení velikostí oblečení, i řazení produktů. Plánuje také zopakovat akci GLAMI DAYS. Pojďme se na jednotlivé změny podívat podrobněji.
GLAMIDAYS potřetí
GLAMIDAYS se letos budou konat od 26. do 29. října. Jedná se o slevovou akci, která má přinést e‑shopům více zákazníků. Ze strany e‑shopu je třeba připravit exkluzivní slevový kód s textem GLAMIDAYS. GLAMI doporučuje slevu minimálně 20%. V průběhu akce je třeba být v placeném režimu. Nad jeho rámec si GLAMI neúčtuje nic navíc.
Do GLAMIDAYS se můžete zapojit i v České republice, Rumunsku, Maďarsku a Řecku. GLAMI brzy zveřejní styleguide s ukázkami bannerů, které můžete využít na podporu kampaně.
Zobrazení velikostí
Aby se nakupujícím zvýšil komfort procesu vybírání oblečení a zjednodušilo rozhodování, jakou velikost si vybrat, zavedlo GLAMI rozlišování velikostí. V tabulce nově najdete mezinárodní, i ty evropské. U opasků uvádí centimetry a u dětského oblečení věk. Pokud má oblečení velikost uvedenou v UK, či US, bude spárované podle příslušného evropského nebo mezinárodního ekvivalentu.
Mergado Tip
Upravte v Mergadu feed tak, abyste GLAMI dali vědět, jaké velikosti používáte.
1. Změnu můžete udělat přímo v parametru velikost
<PARAM_NAME> velikost </ PARAM_NAME>
<VAL> EU 41 </ VAL>
2. Můžete použít parametr SIZE_SYSTEM
<PARAM>
<PARAM_NAME> velikost </ PARAM_NAME>
<VAL> 9 </ VAL>
</ PARAM>
<PARAM>
<PARAM_NAME> SIZE_SYSTEM </PARAM_NAME>
<VAL> UK </ VAL>
</ PARAM>
Pro mezinárodní velikosti XS, S, M atd. použijte v parametru hodnotu INT. Je nutné vždy uvést pouze jednu hodnotu. Tento parametr je povinný pro všechny produkty, které nemají evropské (EU) nebo mezinárodní (INT) velikosti. Všechny informace najdete na stránce GLAMI feedu.
Lepší výsledky s GLAMI piXelem
GLAMI zavedlo úpravu v řazení produktů. Do rankingu vstupují prodeje, proto pokud váš e‑shop nepoužívá tracking, či jen omezenou formu — jinou než GLAMI piXel, mohli jste zaznamenat pokles vašich výsledků. GLAMI doporučuje implementovat GLAMI piXel. O něm jsme více psali zde.
Změna ceny za proklik
V období od 19. října do 19. prosince mění GLAMI ceny za prokliky. Minimální cena se navýší o 25%. Proto pokud biddujete, upravte si v tomto období ceny za proklik podle potřeby. Na GLAMI můžete biddovat na kategorie v administraci nebo na produkty ve feedu.
Pokud si nevíte s GLAMI rady, podívejte se na naše E‑commerce tipy, které se věnovaly inzerci na specializovaných vyhledávačích.