Specializovaný porovnávač GLAMI působící v oblasti módy připravuje i tento rok svoji zavedenou akci GLAMIDAYS. Ta se bude již počtvrté konat na podzim a předpřipraví tak e‑shopy na náročné období blížících se Vánoc. Přiblížíme si, na co všechno byste se měli nachystat a jaké další novinky má GLAMI v plánu.
Úspěšné pokračování i tento rok
Zapište si datum 4. – 7. října, kdy se spolu s GLAMI ponoříme do velkým slev. Mezinárodní porovnávač do akce nově zapojí, včetně České republiky, všech 8 zemí, ve kterých působí. Cílem je zvýšení tržeb pro zúčastněné e‑shopy.
Jaké podmínky musí e‑shop splnit
Každý obchodník se musí na slevovou akci dopředu připravit a to vytvořením unikátního kódu pro zákazníky. Samotná sleva by měla být dostatečně atraktivní – GLAMI doporučuje rozmezí mezi 20 až 70 %, přičem se může vztahovat i na celý sortiment nebo obchod. Účast je pro e‑shopy zadarmo a neplatí nic navíc ani v rámci CPC. Zároveň musí mít obchodníci po dobu trvání akce aktivovaný přednostní režim.
Mergado tip
Unikátní kód GLAMIDAYS je potřeba nahrát do vaší GLAMI administrace v části slevové kupóny. Následně ho můžete zadat manuálně nebo pomocí parametrů v XML feedu: <PROMOTION_ID>12</PROMOTION_ID>.
GLAMI vám dává možnost nastavit kód slevy na konkrétní produkty a to právě prostřednictvím XML feedu.
Ten si vytvoříte v administraci a následně ID zadáte při vybraných produktech ve feedu. Zároveň záleží i na tom, jestli chcete přidat ID na celý sortiment nebo jen na konkrétní produkt – buď si zvolíte ve výběru všechny produkty a nebo si vytvoříte specifický výběr.
Jestli si přidáte víc kupónů na jednotlivé části sortimentu, můžete využít typ pravidla Hromadně přepsat podle výběru a následně přegenerovat.
Důležitým krokem je technická kontrola fungování kódu GLAMIDAYS na vašem e‑shopu. Nezapomeňte si v průběhu akce pohlídat i nastavené logo vašeho obchodu na Glami (v záložce Logo a v části úvodní fotka e‑shopu).
Průvodce materiály
Fashion porovnávač si pro své uživatele připravil přehledného průvodce materiály. V souvislosti s aktuálními změnami v označování složení oblečení obsahuje informace o původu, vlastnostech a ekologickém dopadu. Roku 2019 dominuje proto téma ekologie, udržitelnosti a podpora lokální módy. Nový projekt Glami.eco cílí právě tímto směrem. Bude se zaměřovat na udržitelné značky a pokud je váš e‑shop v angličtině, můžete se zapojit.
Využívejte GLAMI co nejefektivněji a nezapomeňte na nedávno spuštěnou povinnou specifikaci složení materiálů. Pomocí Mergada si můžete tuto novinku lehce nastavit a to hned dvěma způsoby. Nevíte si rady? Náš článek vám napoví. Sledujte naši rubriku Novinky z porovnávačů cen, kde vám přinášíme aktuální informace i z prostředí GLAMI.
Mohlo by vás zajímat: