Taky se vám stalo, že jste ve správě e‑shopu na Heurece dlouze zadávali jednotlivá výdejní místa mezi pobočky, a přitom jste si říkali, že potřebujete dělat něco úplně jiného? Také této markeťácké trampotě se Heureka rozhodla předejít. Od května končí podporu HeurekaPointu, zato rozšiřuje spolupráci s výdejními místy.
Heureka opět zjednodušuje. Tentokrát se zaměřila na lepší použitelnost sítě výdejních míst. K 1.5. končí podporu sítě HeurekaPoint a začíná spolupráci s novými výdejními místy. Ty nově aktivujete přímo v XML souboru, takže už nemusíte zadávat výdejní místa ručně. Všechny pobočky čerpá Heureka rovnou od výdejen a vám tak stačí aktivovat konkrétní síť výdejen formou elementu DELIVERY. Stejně jako ostatní elementy DELIVERY, obsahují i výdejní místa informace o cenách na zvolené výdejně.
Příklad:
<DELIVERY>
<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_PRICE>39</DELIVERY_PRICE>
<DELIVERY_PRICE_COD>59</DELIVERY_PRICE_COD>
</DELIVERY>
Jaké výhody vám nový způsob aktivace výdejen na Heurece přinese:
- V detailu produktu zákazníci rovnou uvidí, jaká výdejní místa využíváte.
- Heureka bude kontrolovat vámi využívaná místa při vyfiltrování města. Pokud tedy v daném městě využíváte konkrétní výdejnu, zobrazí se u ní i váš e‑shop.
To, že zákazníci přímo na Heurece uvidí, jaké výdejny v daném místě využíváte, usnadní jejich rozhodování k uskutečnění nákupu. Což pozitivně ovlivní váš konverzní poměr.
Nezapomeňte
Jsou některé z vašich produktů nadrozměrné? Zboží přesahující povolené rozměry výdejna nepřevezme ani nedoručí. A Heureka tak výdejní místa u těchto produktů v XML nedokáže uvést.
Mergado tip 1
Stejně jako Zboží.cz, podniká i Heureka kroky ke zlepšení obsahu pro zákazníky. Jedním z nich je pomoc s výběrem vhodného zboží. S výběrem pomáhá upravený Nákupní rádce, jehož kvalita prošla v rámci jednotlivých kategorií sjednocením.
Co je v Nákupním rádci nového:
- V jednotlivých kategoriích míval tuto funkci Nákupního rádce na starosti e‑shop, který o její správu požádal. Nově však jeho obsah kompletně zaštítí Heureka. E‑shop spravující tuto funkci nadále odpovídá za komunikaci dotazů z poraden.
- Nákupní rádce je sjednocený. Vylepšil své texty a obrázky a jednotlivé sekce obdržely vlastní filtry, které zjednodušují vyhledávání a poskytují inspiraci na tělo.
Mergado tip 2
Chcete se stát partnerem sekce? Pokud v dané sekci partner zatím není, Heureka rozhoduje podle těchto kritérií:
- obchod s množstvím produktů a značek v dané sekci
- dobré hodnocení uživateli, nejlépe certifikát Ověřeno zákazníky
- obchod zapojený do PPC programu
Zásadní podmínkou pro partnerství je kvalitní a rychlá komunikace odpovědí v Poradně. Jestli má sekce partnera či ne, zjistíte v Poradně sekce anebo pod filtrem parametrů v konkrétní kategorii.
Zaujal vás tento článek? Spousta užitečných informací ze srovnávačů a české ecommerce scény se dozvíte v našich Ecommerce tipech.