Jak na správný název v nové kategorii na Heurece?

V poslední várce novinek na Heurece se dočtete o nově vzniklých kategoriích, nutnosti uvádět produktové kódy u některého typu zboží a další. My jsme se tentokrát soustředili na vytvoření správného názvu produktu u nových kategorií.

Od července vzniknou na Heurece dvě nové kategorie – Pěnové puzzle a Proteinové tyčinky. Mergado si nový strom kategorií stáhne a snadno si je tak budete moci upravit pomocí pravidla Hromadná změna kategorií (jak na to zjistíte třeba v tomto videonávodu).

Zároveň bude možná nutné upravit název vašich produktů tak, aby odpovídal požadavkům Heureky. Ty znějí následovně:

  • Pěnové puzzle: Výrobce | Motiv/​Série/​Barva | Počet kusů
  • Proteinové tyčinky: Výrobce | Řada | Hmotnost | Příchuť

Jak na to?

V případě, že se tyto informace nachází v jiných elementech ve vašem feedu, můžete je snadno doplnit i do názvu produktu. Použijte k tomu pravidlo typu Přepsat, které aplikujete na požadovaný výběr. Celý postup je tedy následující:

1) vytvořit výběr produktů, kterých se změna týká (tj. pěnových puzzlí a proteinových tyčinek) – můžete využít vyhledávání v názvu nebo třeba CATEGORYTEXTU

2) vytvořte nové pravidlo typu Přepsat, které na výběr vytvořený v předchozím kroku aplikujete

3) do pole přepsat vložte pomocí značky procent (%) elementy, které obsahují potřebné informace. Nezapomeňte na dodržení pořadí. Tedy například (názvy elementů se mohou ve vašem feedu lišit):

  • %MANUFACTURER% %SERIES% %PARAM|COLOR% %PARAM|NO_PIECES%
  • %MANUFACTURER% %SERIES% %PARAM|WEIGHT% %PARAM|FLAVOR%

Pokud váháte, jak vytvořit nový element a naplnit ho, mrkněte na tento návod, určitě to zvládnete. Nebo se obraťte na některou z našich certifikovaných agentur!

Kateřina Šmajzrová

Katka se panu Mergadovi starala o české texty, hlídala aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točila videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty.