Heureka Product Ads, ilustrace

Odstartujme náš seriál článků o reklamních formátech pro vendory značek zánovní službou ProductADS. Představme si ji a povězme si o prvních zkušenostech.

Co jsou ProductADS

PPC reklamní systém, který umožní vendorům značek navýšit viditelnost svého zboží v rámci české nebo slovenské Heureky.

Jak fungují ProductADS

  • Na stránkách kategorií zboží a výsledků vyhledávání vyčlenila Heureka speciální pozice pro reklamy ProductADS.
  • Tyto reklamy vedou proklikem do produktových karet na Heurece.
  • Správu reklam ProductADS zajišťuje speciální systém, ve kterém vendoři připravují reklamy, stanovují nabídky za prokliky a celkově řídí tuto reklamu.
  • Reklama je placena za prokliky a funguje na principu aukce, podobně jako v běžných PPC reklamních systémech.

Jak vypadají reklamy ProductADS

Příklad reklamy Heureka ProductADS

Příklad reklamy Heureka ProductADS.

Co přinesou ProductADS vendorům

  • Možnost ovlivnit viditelnost TOP zboží v rámci Heureky.
  • Možnost utratit své peníze.
  • V dlouhém časovém horizontu může vzniknout tlak prodejců na aktivní využívání reklam ProductADS, zejména využijí-li ji konkurenční značky zboží.

Co přinesou ProductADS prodávajícím e‑shopům

Nejsou-li vendorem značky, pak aktuálně nic podstatného. V delším časovém období mohou posílit či oslabit návštěvnosti produktových karet zboží na Heurece, a tím i prodávajících e‑shopů.

Co přinesou ProductADS Heurece

Dodatečný zdroj příjmů. Návštěvníka, který navštíví například stránku kategorie zboží na Heurece, bude možno zmonetizovat rovnou dvakrát:

  1. v aukci mezi vendory značek při prokliku do produktové karty zboží na Heurece (nově)
  2. v aukci mezi prodejci daného zboží při prokliku do e‑shopu či v Heureka Košíku.

První výsledky ProductADS

K dispozici mám teprve první výsledky a ještě k tomu z méně populárního segmentu zboží. Zde zatím reklama potvrdila údaje z reklamních materiálů Heureky, kdy CTR inzerátu činilo cca 3,75 % a CPC 2,80 Kč. To vše při investici v řádek stovek korun a jednotkách tisíc zobrazení reklamy.

Podrobnosti najdete v dokumentaci Heureky

a pokud byste s ProductADS potřebovali pomoci, tak se obraťte na některou z certifikovaných agentur, nebo mi prosím napište.

 

 

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.