Říjnové změny v kategoriích na Heurece

Víte, že v říjnu Heureka aktivovala nové sekce? A že také přinesla několik podstatných změn týkajících se uvádění produktových kódů, množství zboží a cen v sekcích stávajících? Pojďme si říct, co nového se událo a jak pomocí Mergada na změny účinně zareagovat.

Víte, že v říjnu Heureka aktivovala nové sekce? A že také přinesla několik podstatných změn týkajících se uvádění produktových kódů, množství zboží a cen v sekcích stávajících? Pojďme si říct, co nového se událo a jak pomocí Mergada na změny účinně zareagovat.

ZPŘÍSNĚNÍ V ZADÁVÁNÍ MNOŽSTVÍ A CENY

Heureka pokračuje v úpravách sekcí Dům a zahrada. Zejména v sekci s nářadím do dílny se nové úpravy řídí přísnějšími pravidly, kdy je od teď v názvech produktů nutné uvádět produktový kód. Abyste eliminovali vyřazení vašich produktů, ohlídejte si, že vaše nabídky v tagu PRODUCTNAME obsahují informace: výrobce – produktovou řadu – produktový kód – barvu/​velikost.

I v sekci Stavebniny došlo k důležité změně. V názvu je nyní potřeba uvádět, za jakou jednotku je uvedená cena. Toto pravidlo se týká zejména stavebnin, které se kupují na balení, palety atd., nicméně do porovnání se posílá cena za m či m2. To musí být v názvu jasně uvedeno, aby uživatel nebyl klamán.

Totéž platí i u dalších produktů, u nichž je možné prodávat jeden kus i více kusů. V tagu PRODUCTNAME musí být uvedeno, kolik kusů produkt skutečně obsahuje, ovšem cena se zobrazuje vždy za kus (viz. příklad níže).

Mergado Tip:

Potřebujete v Mergadu do elementu PRODUCTNAME doplnit informace podle požadavků Heureky? Stačí si vytvořit pravidlo pro přepsání elementu PRODUCTNAME např. tímto způsobem:
%MANUFACTURER% %PRODUCTNAME% %PRODUCTNO% %PARAM|Barva% %PARAM|Velikost%

Tím dojde k přepsání původního názvu uloženého v PRODUCTNAME na nový, složený z kombinace: výrobce + původní název + produktové číslo + barva + velikost.

Ještě jste to nezkoušeli? Nelekejte se, příklad, jak postupovat, vám ukáže naše video.

ZAKÁZKOVÉ ZBOŽÍ HEUREKA VYŘADÍ

Heureka také doporučuje vyvarovat se zasílání „zakázkového“ zboží. A to z toho důvodu, že produkty by měly být v XML rozděleny na samostatné SHOPITEM v takovém počtu, kolik variant daného produktu nabízíte. Pakliže nabízíte produkty, které nejsou konečným produktem a v objednávkovém formuláři je nutné specifikovat jejich variantu, budou z produktového katalogu vyřazeny. Heureka nezařadí žádné produkty do dané kategorie až do nápravy.

NOVÉ SEKCE

Pokud se chcete podívat, jestli některé vaše produkty spadají do nově aktivovaných sekcí Heureky, navštivte tento odkaz. A na této stránce najdete doporučené názvy pro jednotlivé sekce na Heurece.

Potřebujete s elementy či parametry v Mergadu poradit? Pište, volejte či diskutuje u nás na fóru.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.