Začátkem měsíce vydala Heureka v rámci své série Učíme se s Heurekou článek o ProductADS. Víte, o co se jedná? A jak to využít? Podívejme se na to spolu.
ProductADS je reklamní systém, který značkám umožňuje dostávat svoje produkty na přední místa ve vyhledávání či ve výpisu produktů na Heurece díky propagaci formou aukce. V inzerci ovšem nefigurují e‑shopy, ale konkrétní produkt, který upozorňuje na akci či novinku.
Pro koho je ProductADS
Systém je určený pro výrobce, popř. výhradní distributory značek, kteří chtějí podpořit prodej svého zboží. Taková reklama může o daný produkt vzbudit zájem a v dalším kroku si ho už zákazník koupí v konkrétním e‑shopu, který si vyhledá na Heurece. Pokud jste distributorem značky, můžete se registrovat zde a začít tak produktovou inzerci využívat.
Inzeráty se zobrazují na 2., 7. a 12. pozici ve výpisu produktů v kategorií. Poznáte je díky tomu, že jsou označené nálepkou s oranžovým kolečkem, ve kterém je slovo Hit, Akce, Tip, Novinka či Cenový tip. Jak jsme už zmiňovali, pozice se určují prostřednictvím aukčního systému. Pokud inzerujete v kategorii móda, zde nesou štítky názvy Módní hit, Hit sezóny, Tip na léto, Tip na zimu a Módní tip.