Informujte o svých výdejnách na Heurece

Kvalitní místa pro výdej zásilky jsou jedním z důležitých faktorů, které ovlivňují výběr e‑shopu, v němž zákazník nakoupí. Heureka proto přišla s úpravou, která vám tuto informaci pomůže ukázat na jejích stránkách.

Kvalitní místa pro výdej zásilky jsou jedním z důležitých faktorů, které ovlivňují výběr e‑shopu, v němž zákazník nakoupí. Heureka proto přišla s úpravou, která vám tuto informaci pomůže ukázat na jejích stránkách. Myslíte, že to usnadní rozhodování zákazníků, aby si vybrali právě váš e‑shop? Pak čtěte dál.

Abyste nemuseli vkládat všechna výdejní místa mezi pobočky v administraci vašeho e‑shopu, Heureka nově rozšířila spolupráci s výdejními místy, které lze nyní aktivovat v XML souboru. Už tedy nemusíte zadávat jednotlivá výdejní místa ve správě e‑shopu mezi pobočky.

DELIVERY_ID

Všechny pobočky v provozu jsou získávány přímo od výdejen. Aktivace vámi vybrané výdejny probíhá prostřednictvím elementu DELIVERY_ID.

<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_ID>DPD_PICKUP</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_ID>ULOZENKA</DELIVERY_ID>

Tato výdejní místa a elementy DELIVERY_ID jsou, stejně jako stávající dopravci, spojeny s elementy s informacemi o cenách na výdejním místě. Ty jsou nadále zasílány standardním způsobem.

<DELIVERY_PRICE>39</DELIVERY_PRICE> Cena za dopravu v případě platby předem.
<DELIVERY_PRICE_COD>59</DELIVERY_PRICE_COD> Cena za dopravu v případě platby na výdejně.

Tip

Mají některé z vašich produktů jiné rozměry, než mohou jednotlivé výdejny převzít a doručit? Pokud ano, výdejní místa v XML souboru produktu pak nemohou být uvedena. Uvedena budou pouze u zboží, které je prodejce skutečně schopný doručit na klientem zvolenou výdejnu.

To, že zákazník na Heurece rovnou pozná, že využíváte výdejní místo v konkrétním městě, vám poskytuje tyto výhody:

  1. Zákazník se na detailu produktu okamžitě dozví o vámi využívaných výdejních místech.
  2. Heureka při vyfiltrování města kontroluje a vybírá výdejní místa. Používáte-li v daném městě stejnou výdejnu, Heureka zobrazí i váš e‑shop.

Ačkoliv se to na první pohled nemusí zdát, informace o využívaných výdejnách rovnou na detailu produktu vám mohou umožnit zvýšení konverzního poměru. A to se přece hodí. Pokud vás tento článek zaujal a používáte pro správu inzerce na Heurece Mergado, toto téma se zabývá používáním elementu DELIVERY.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.