„…Ukázal jsem analytiku předevčírem klientce Janě. A ona mě hned zasypala otázkami:
- Proč máme jiný konverzní poměr v úterý a jiný v sobotu?
- Proč byl zisk 18. dubna o tolik vyšší, než o týden před tím?
- Opravdu byla inzerce minulý pátek ztrátová? Co uděláte, aby se to neopakovalo?
- Proč platíme tolik peněz za inzerci těchto značek, když je propagovat nechceme?
…abych ti řekl pravdu, tak jsi mi Mergado docela zavařil. Na některé otázky totiž odpovědi neznám.
Ale na druhou stranu jsem rád, že se o těchto věcech s Janou začneme konečně bavit vážně…“
Vlastně jsem rád, že Láďa řekl právě tohle. Posláním Mergadovy analytiky je pomoci položit otázky, jejich zodpovězení umožní navýšit tržby e‑shopu. Otázky, které Jana poslala Láďovi dávají tušit, že jsme na správné cestě :)